رسانه عمومی

فرصت جذب ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد فراهم شد

فرصت جذب 17000 کودک سوءتغذیه و 70 درصد سوء تغذیه فراهم شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر 35 هزار نفر از فرزندان جانباختگان جویای کار هستند که با انجام آزمون ویژه فرزندان قاتلان و 70 درصد قدیمی ها فرصت جذب 17 هزار نفر را فراهم کرده ایم. ”

به گزارش سلام دکتر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه 26 اسفندماه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران نیشابور که در سالن شهید عابدی برگزار شد، ضمن ادای احترام به تخریبچی ها، اظهار کرد: امیدوارم در کنترل کشور». از توان خانواده شهدا و ایثارگران استفاده کنید زیرا این جامعه امانتدار است و باید کشور را به افراد معتمد سپرد.
معاون نخست وزیر افزود: دولت تلاش های قابل توجهی برای ارائه خدمات مناسب به خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان انجام داده است. در مرحله قبل گام هایی برداشته شده و باید اقدامات و اقدامات زیادی انجام شود و امیدواریم در دولت سیزدهم بتوانیم گام های موفقی برای رفع نقاط ضعف برداریم.
وی با اشاره به مشکلات درمانی جانبازان گفت: شکایت از صنعت بیمه واقعی است چرا که دلیل این مشکلات مربوط به توزیع منابع و بحث بودجه است. بودجه مورد نیاز برای بیمه تکمیلی جانبازان 6700 میلیارد است. تومان که تنها 3500 میلیارد تومان آن کسری بودجه است و به همین دلیل برخی پروژه ها دچار مشکل می شوند.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به شرایط کاری متخلفان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 35 هزار نفر از فرزندان مجرمان جویای کار هستند و دنیا برای جذب 17 هزار نفر با انجام آزمایش ویژه برای فرزندان مجرمان و 70 درصد سالمندان فراهم شده است. . برخی از دستگاه های دولتی با تغییر وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران مخالف هستند که به مجلس و نهادهای نظارتی گزارش شده است، اما این موضوع می تواند به صورت محلی بررسی و پیگیری شود، مثلاً شرایط کاری همه دستگاه های دولتی باید انجام شود. مورد بررسی قرار گیرد.
معاون رئیس جمهور در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی سفرا گفت: تقاضای آمبولانس با همکاری نهادهای مرتبط بنیاد برآورده می شود. ایجاد شعب بانک دی در این شهرستان نیازمند مجوز بانک مرکزی است که باید یکی از شعب خود را تعطیل و به جای آن شعبه جدید افتتاح کند، از این رو در صدد راه اندازی دفاتر بانک دی و بیمه دی در بنیاد نیشابور هستیم.
وی در پاسخ به درخواست ایجاد دفتر بنیاد شهید و امور ایثارگران در زبرخان، گفت: ممکن است بنیاد در اختیار ایجاد این دفتر سهیم باشد اما این رویه مستلزم تصویب برنامه برنامه و بودجه است. فرماندار.
انتهای پیام/