اقتصادی

فراخوانی برای جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت

برای | پروفایل لیمویی | توسعه

مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرده است.

به گزارش سلام دکتر، این فراخوان با هدف شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی کارگزاران برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان منتشر شده است تا تعامل بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه و توسعه نوآوری در صنعت تسهیل شود.

یکی از محورهای اصلی این فراخوان، فراهم شدن شرایط برای استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه کارگزاری توسعه و تبادل فناوری، تجاری‌سازی و به‌هم‌رسانی عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری به عنوان بازیگران کلیدی این حوزه است.

به همین منظور، مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان قصد دارد برای شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی این کارگزاران در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در چارچوب یک فراخوان عمومی، نسبت به جذب کارگزاران توانمند در این حوزه اقدام کند.

کارگزاران، شرکت‌ها، مراکز توسعه کسب وکار و افراد فعال در زمینه تجاری‌سازی می‌توانند جهت آشنایی با شرایط جذب کارگزاران، شیوه‌نامه ارزیابی و انتخاب را از طریق این آدرس مطالعه کنند. متقاضیان جهت شرکت در این فراخوان، باید اطلاعات و مستندات لازم مطابق با شیوه‌نامه ارزیابی و انتخاب را در قالب کاربرگ فراخوان تکمیل کرده و به همراه رزومه خود تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲ به آدرس رایانامه مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان rastad@isti.ir  ارسال کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری،‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۳۵۳۲۱۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.