رسانه سلامت و دانش

عقد تفاهمنامه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با شرکت سرمایه گذار چینی

با | پروفایل لیمویی | پزشکی

سلام دکتر/مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دانشگاه برای ساخت ابر پروژه های حوزه سلامت در استان عزم جدی دارد.

دکتر فرهاد غلامی امروز ۲۲ آنلاین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مذاکره با هیات اعزامی شرکت سرمایه گذار چینی جهت مشارکت درساخت پروژه های حوزه سلامت در مازندران شب گذشته به عقد تفاهمنامه مشترک انجامید.

وی افزود: از عصر روز گذشته، هیاتی تجاری و فنی از کشور چین با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ما دیدار داشتند و درخصوص نحوه همکاری و مشارکت دراحداث پروژه های حوزه سلامت در استان به بحث و تبادل‌نظر پرداختیم.

در این جلسه دکتر عزت الله محمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر خوشگویان مشاور رئیس دانشگاه در توسعه مراکز درمانی، دکتر مخلصی مدیر امور مالی و مهندس جعفری مدیر دفتر ریاست دانشگاه نیز حضور داشتند، شرکت سرمایه گذاری چینی جهت سرمایه گذاری در زمینه ساخت، تجهیز و تحویل مراکز درمانی به صورت فاینانس خارجی اعلام آمادگی کرد.

قابل ذکر است در پایان این نشست ضمن عقد تفاهمنامه، مقرر شد دو طرف در اسرع وقت در زمینه ارزشیابی پروژه های مهم و برآورد هزینه های مربوطه و دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و در نهایت عقد قرارداد رسمی اقدام نمایند.

انتهای پیام

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.