عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص)

سلام دکتر / همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی ناحیه همدان گفت: به مناسبت پیامبر گرامی اسلام ، انجمن رایگان در کلیه کتابخانه های عمومی منطقه همدان فراهم شده است.

عاطفه زارعی تصریح کرد: به مناسبت وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) که کتاب خدا را به عنوان معجزه به بشریت تقدیم کرد ، یک برنامه عضویت رایگان در همه کتابخانه های عمومی منطقه همدان اول ، دوم و روز سوم آبان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به گسترش پروتئین کرونا و نیاز به جلوگیری از تجمع متقاضیان ، لازم است فقط در تاریخ های ذکر شده شماره داوطلب را از طریق پیامک به 50002929 ارسال کنید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: پس از پایان مهلت مقرر ، کد تخفیف قابل اجرا تا پایان آبان ماه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و پس از آن می توانند ظرف چند روز آینده به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه کنند. عضویت در کتابخانه عمومی با ارائه کد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات کتابخانه های عمومی به اجاره کتاب و قرائتخانه محدود نمی شود، افزود: دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی نورماگز و مگا، دسترسی به نشریات، برنامه های ویژه کتابخوانی، نقد کتاب، دوره های آموزشی و… خدمات ارائه شده در کتابخانه های عمومی. به

زارعی گفت: “50 درصد کتابخانه های عمومی نیز مجهز به وای فای رایگان هستند و بقیه ما به زودی خدمات ارائه می دهیم.”

وی افزود: همچنین اعضای کتابخانه های عمومی این فرصت را دارند که مدارک امنیتی خود را که مشمول جریمه های طولانی مدت می شوند تا 100 آبان ماه با تخفیف 100 درصدی به کتابخانه بازگردانند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل