اقتصادی

عرضه ۱۱۶ قطعه شمش طلا؛ خرید ۱۱ قطعه

۱۱ | ۱۱۶ | پروفایل لیمویی

چهارمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد که در این حراج ۱۱۶ قطعه شمش عرضه شد که ۱۱ قطعه شمش یک کیلوگرمی با میانگین قیمت سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش سلام دکتر، امروز (۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲)، مرکز مبادله ایران براساس شیوه نامه منتشر شده، اقدام به برگزاری حراج خرد و عمده شمش طلای استاندارد کرد.

در حراج امروز، جمعا ۱۱۶ قطعه شمش طلای استاندارد صادرکنندگان بخش خصوصی عرضه شد که از این میزان ۱۱ قطعه شمش با میانگین قیمت سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت. این شمش ها یک کیلوگرمی و با عیار ۹۹۵ در هزار هستند.

گفتنی است؛ در حراج عمده نیز به رغم عرضه شمش طلا، معامله ای صورت نگرفت.

باتوجه به استقبال مناسب صادرکنندگان بخش خصوصی که در حال انجام فرآیند رفع تعهد ارزی با شمش طلا هستند، مرکز مبادله ایران روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته اقدام به برگزاری حراج حضوری خواهد کرد و حراج بعدی، یکشنبه (۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.