شیب صعودی رمزارزها تضمینی ندارد/ ثروت‌اندوزی با بیت‌کوین به صلاح کشور نیست

به گفته دبیر دیوان عالی فضای مجازی ، بحران مالی ارزهای رمزپایه به هیچ وجه قابل تضمین نیست و ورود انسان به این حوزه به دلیل انباشت ثروت و خروج سرمایه از کشور ، منفعتی ندارد.

به گزارش سلام دکتر ، این روزها با دور شدن مردم از بورس سهام بورس در حال گرم شدن است و به نظر می رسد بخشی از سرمایه انسانی به سمت ارزهای دیجیتال رفته است. بنابراین ، موضوع استخراج بیت کوین پیش از این و همزمان با آلودگی هوا و تاریکی مطرح شده بود ، اما اکنون خرید و فروش این ارزهای رمزپایه به روشی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و این مسئله باعث نگرش کارگران شده است ، که معتقدند ارزها در بازار بی ثبات نه تنها تضمینی برای ترویج آنها وجود ندارد ، بلکه منجر به جریان وجه نقد از کشور می شود.

مرکز ملی فضای مجازی اخیراً در بیانیه ای اعلام کنید ارزهایی مانند بیت کوین پشتیبانی یا تضمین شده نیستند و قصد پرداختن به مجوزها و سایت های فعال در خرید و فروش ارز و بیت کوین در کشور وجود ندارد ، بنابراین توصیه می شود همه در این زمینه اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند. بازرگانان این محصول در دام تبلیغات نیفتند.

استخراج ارزهای رمزپایه برنامه ریزی شده است

در این مصاحبه ، سید ابوالحسن فیروزآبادی ، در گفت وگو با سلام دکتر ، با بیان اینکه ارزهای دیجیتال یک بحث آموزنده است ، گفت: “یک چیز این است که ارز دیجیتال ، ارز دیجیتال را به عنوان یک صرافی ترویج دهیم و به آن نگاه کنیم و سرمایه گذاری کنیم. “، اظهارات دیگری بیان کنید. در حال حاضر در کشور ما ، تولید و استخراج ارزهای جهانی به عنوان یک فرآیند خوب تعیین شده است و در بازار مبادلات باید از مبلغی که به دور زدن تحریم ها کمک می کند ، حمایت شود.

وی ادامه داد: اما به صلاح کشور نیست که ارز راهی برای جمع آوری ثروت باشد یا اینکه آنها می خواهند از این ابزار برای حذف سرمایه از کشور استفاده کنند. بانک مرکزی باید در این زمینه مداخله کند و این سایت را نیز راه اندازی کند. شرکت ملی فضای مجازی همچنین به ما در بازاریابی و ساماندهی سیستم شرکت کمک می کند ، اما به هیچ وجه نباید سرمایه ما را از بورس و سایر بخشها تغییر دهد و مانند دارایی به نظر برسد.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه بازار ارزهای رمزپایه بسیار ناپایدار است ، افزود: ارزها برای مدتی در حال افزایش هستند و ممکن است برای مدتی سقوط کنند و مردم به پول خود احتیاج داشته باشند ، بنابراین به طور گسترده تحت تأثیر قرار می گیرند. هیچ راهی برای اطمینان از این که قیمت ارزها همیشه صعودی است ، همیشه نورد ، بسیار زیاد و در صورت افت قیمت ها وجود دارد ، گاهی اوقات آنها به مدت هفت ماه تا یک سال در یک وضعیت نزولی باقی می مانند ، بنابراین ما به افراد توصیه نمی کنیم از این مناطق

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل