رسانه عمومی

«شکرستان» جدید سراغ بحران آب می‌رود

مسعود صفوی – تهیه کننده «شکرستان» – با اعلام اینکه این برنامه تلویزیونی چندین قسمت آماده پخش است، از ساخت سری جدید این سریال با موضوع بحران آب خبر داد.

صفوی درباره نمایش «شکرستان» که سال هاست از تلویزیون پخش می شود به سلام دکتر گفت: 52 قسمت آماده پخش داریم که بخشی از آن را در ایام عید قربان و عید غدیر پخش کردیم و بقیه قسمت ها منتشر شد. در زمستان امسال و در ایام عید نوروز.» اکسیژن باد می کند.

وی افزود: «صبا» برای سریال جدید قرارداد بسته و قرار است 52 قسمت دیگر ساخته شود. آخرین سریال نوشته شده درباره مصرف آب و بحران کم آبی است.

این تهیه کننده که سال گذشته سریال عروسکی «شبکه کوچولو» را تولید کرد، در پاسخ به اینکه هزینه و زمان زیادی برای ساخت برنامه های این مجموعه صرف کرده است، آیا ادامه خواهد داشت؟ وی گفت: فصل دوم این سریال در ایام نوروز پخش شد و هم اکنون به پایان رسیده است.

صفوی سپس از ساخت مجموعه عروسکی دیگری بر اساس یکی از آیتم های «شبکه کوچک» خبر داد و افزود: آیتم «مدرسه شبانه» که متشکل از پنج عروسک با گوریل انجیر است به صورت جداگانه سفارش داده شد و برای صدا و سیما ساخته شد. این سریال با عنوان «مدرسه شبانه روزی» ساخته شده است که هر قسمت آن پنج دقیقه است.

صفوی گفت: این مجموعه در مرحله نگارش است و معلوم نیست از کدام شبکه پخش می شود.

تهیه کننده «شکرستان» در پایان درباره ساخت چند عروسک در شبکه نمایش گفت: هر رسانه ویژگی های خاص خود را دارد. تعداد بینندگان تلویزیون بسیار بیشتر از شبکه خانگی است، اما از طرفی شبکه خانگی وارد فرهنگ عمومی شده و خانواده ها از آن استقبال کرده اند، اما تعداد مشترکان VOD می تواند دو میلیون نفر باشد و سریال های ارشد غالبا. در این مرحله خوش آمدید سریال های کودک در شبکه خانگی کمتر مورد توجه قرار می گیرند، اما باید سعی کنید آن ها را در آنجا هم ببینید.

انتهای پیام