شهیدی که آرزو داشت شبانه دفن شود

سلام دکتر/ لرستان شهید ناصر موسیوند از حامیان حمله به مسجد امام سجاد(ع) بروجرد بود که آرزو می کرد اگر شهید شد شبانه دفن می شدند.

شهید ناصر موسیوند از بنیانگذاران نهضت مقاومت مسجد امام سجاد(ع) بروجرد بود که در زمان شهادت 21 سال داشت.

خانواده شهید ناصر موسیوند می گویند: آرزویش این است که مثل حضرت زهرا(س)، شهید راه ولایت، امشب تشییع شود. بارزترین و معجزه آساترین اقدام او این بود که ناصر در 13 آذر 1365 از کار کربلای 4 فرار کرد اما پیکرش به دستشان نرسید. پدر و برادر شوهرش برای تحویل گرفتن از بیمارستان های شهرها بازدید کردند. سرانجام در سردخانه یکی از بیمارستان‌های اصفهان، تابوتی شبیه به شهید ناصر را پیدا کردند که گمان می‌کردند تابوت آن‌ها باشد و به بروجرد منتقل کردند و در آنجا با دفن بزرگ و بزرگی به خاک سپرده شد. .

شهید گفت آخرین بار برای وداع با شهید به معراج شهدا رفتیم. جنازه را دیدم. شاید خیلی زود متوجه شدم که او برادر ما نیست. چون هر کاری می خواستم بکنم به او نزدیک شدم و طوری بوسیدم که انگار توسط نیرویی نگه داشته شده ام. قدم هایم جلو نمی رفت. به صورتم زدند و من فقط می گفتم: ناصر! نصیرو!…

شهید علیرغم اینکه شبیه برادر من بود، قدش از برادرمان بلندتر بود و روی دستش جای زخم بود. آرام می خوابد و مثل فرشته می خوابد. باورم نمی شود ناصر بود. پیکر شهید تشییع شد، اما هنوز معتقدم که ناصر نبود و ناصر زنده بود. شاید گرفتار شده باشد و امیدوارم به هر حال برگردد.

چند روز بعد برادری که دفن شده بود به خواب برادرم آمد و گفت من شهید تو نیستم. حدود دو هفته بعد تعداد دیگری از بازماندگان کربلای چهار را دستگیر کردند. بالاخره ناصر یکی از این شهدا بود. با همان لباس رزم با آرم حسین شهید بر سینه، با تمام کبودی های بدن گلگونش.

پدر و مادرم دیده بودند. تا آن زمان نیروهای بارویستی چندین بار به بروجرد حمله کرده و شهر را تقریباً متروکه کرده بودند. ما می ترسیم. برای آخرین بار نتوانستیم برادرمان را ملاقات کنیم.

ناصر به دوستان بسیجی اش می گفت دوست دارم شب ها مثل حضرت فاطمه زهرا(س) عبادت کنم و به خاطر این همه قداست و صداقت و شجاعت واقعی خداوند هر چه می خواست کرد، خودش و دوستانش کردند و یک بسیجی. در شب خدمت کرد. دستبند زدند و پیکر شهید را اشتباها به زادگاهش شهرکرد آوردند معجزه خدا. شهدا

در بخشی از این عشق شهادت می گوید: «عزیزان، دنیا پناهگاه آرامش است. تا جایی که می توانید چمدان را حمل کنید. در مدت کوتاه این زندگی تا می توانید به بهشت ​​فکر کنید. قبل از حذف حساب کاربری خود را حذف کنید. با خدای خود خلوت کن و سعی کن با ریاضت هایی که می کنی حضرت حق را به چشم دل ببینی.

تمام آثار او متعلق به خداوند متعال است. وگرنه ضرر می کنید برای خدا با صالح کار کنید که حضرت علی (ع) فرمودند: «بالاترین فریضه خداوند انصاف است». قرآن را زیاد بخوانید و روی آن کار کنید تا این کار را نکنید. فراموش شود ارتباط خود را با اهل بیت فضیلت و طهارت (ع) هر چه نزدیکتر به آنها برقرار کنید و از آنها پیروی کنید. چون از این مسئولان همه چیز داریم. شیعه واقعی حضرت امیرالمؤمنین (ع) باشید و الگوی شما باشد. “بیایید همه ما دعا کنیم، خدا می گوید …”

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل