شرکت های نظافتی در مازندران؛ تجربه های واقعی و راهنمای انتخاب بهترین گزینه

شرکت های نظافتی در مازندران

اگر شما هم مثل من از زمان و انرژی ای که باید برای نظافت خونه بزارید خسته شدید و دنبال یه راه حل ساده تر می گردید احتمالا به فکر استفاده از خدمات شرکت های نظافتی افتادید. مخصوصا توی مازندران که به خاطر آب و هوای شرجی آلودگی و گرد و غبار بیشتر از بقیه جاهاس خونه مرتباً نیاز به نظافت داره. حالا می خوام تجربه هام رو از استفاده از خدمات این شرکت ها توی مازندران براتون بگم و راهنمایی کنم که چطوری یه شرکت نظافتی خوب انتخاب کنید.

مازندران | نظافت

چرا به شرکت نظافتی نیاز پیدا کردم؟

با داشتن یه زندگی پرمشغله و وقتی که بیشتر روزها رو توی دفتر یا سر کار هستم نظافت خونه تبدیل به یه کابوس شد. با خودم فکر کردم بهتره از خدمات حرفه ای استفاده کنم و از وقت و انرژی ای که دارم بیشتر لذت ببرم.

خدمات نظافتی : چه کارهایی رو شامل میشه؟

بیشتر شرکت های نظافتی توی مازندران خدمات مختلفی ارائه میدن. این خدمات شامل نظافت کلی خونه شستشوی فرش و موکت نظافت شیشه ها تمیز کردن آشپزخونه و سرویس های بهداشتی میشه. بعضی از شرکت ها حتی شستشوی پرده ها و مبلمان رو هم ارائه میدن.

خدمات نظافتی

توضیحات

نظافت کلی خونه

شامل تمیز کردن کف گردگیری و شستن سرویس های بهداشتی

شستشوی فرش و موکت

با دستگاه های بخار و شوینده های خاص برای تمیزی عمیق تر

نظافت شیشه ها

شستشوی حرفه ای شیشه ها بدون لکه گذاری

نظافت آشپزخانه

شامل تمیز کردن اجاق کابینت ها و سطوح آشپزخانه

شستشوی پرده و مبلمان

با استفاده از دستگاه های خاص برای محافظت از جنس پارچه

چگونه یک شرکت نظافتی خوب پیدا کنیم؟

تو تجربه شخصی خودم چند تا نکته مهم وجود داشت که به شما هم توصیه می کنم بهشون توجه کنید :

بررسی نظرات مشتریان قبلی

حتماً نظرات دیگران رو در مورد خدمات شرکت بخونید. این روزها سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی هست که می تونید نظرات بقیه رو در مورد شرکت های نظافتی بخونید. دیدن اینکه دیگران چه تجربه ای از شرکت مورد نظر داشتن می تونه کمک کننده باشه.

تجربه و تخصص شرکت

بعضی از شرکت ها تخصص بیشتری توی زمینه های خاص دارن. مثلاً بعضی از شرکت ها تخصص تو شستشوی فرش و موکت دارن بعضیا هم بیشتر تمرکز روی نظافت کلی دارن. پس مطمئن بشید که شرکت مورد نظر تجربه کافی توی خدماتی که نیاز دارید داره.

بررسی قیمت ها

معمولاً قیمت خدمات نظافتی در مازندران بستگی به نوع خدمات و متراژ خونه داره. بهتره از قبل قیمت بپرسید تا در جریان هزینه ها باشید و بعدها غافلگیر نشید.

خدمت نظافتی

قیمت (تومان)

توضیحات

نظافت کلی

از ۱۵۰,۰۰۰

بر اساس متراژ و نوع خدمات

شستشوی فرش و موکت

از ۷۰,۰۰۰ به ازای هر متر مربع

بسته به نوع فرش و میزان کثیفی

شستشوی پرده و مبلمان

از ۱۰۰,۰۰۰

بر اساس جنس پارچه و متراژ

نکات مهم قبل از نظافت

قبل از اینکه نیروی نظافتی بیاد چند نکته هست که باید رعایت کنید :

تجربه های شخصی

یکی از مشکلاتی که من با شرکت های نظافتی داشتم تاخیرشون بود. بارها پیش اومد که وقتی ساعت ۱۰ صبح هماهنگ کرده بودم ساعت ۱۱ یا ۱۲ رسیدن. توصیه می کنم همیشه از قبل پیگیری کنید که از زمان رسیدنشون مطمئن بشید.

دیگه اینکه یه بار برای شستشوی مبل هام از یه شرکت بی نام و نشون استفاده کردم که خیلی تجربه بدی بود. نه تنها مبل ها تمیز نشدن بلکه لکه هایی که گفتن پاک می کنن بدتر شد. از اون موقع همیشه به سابقه و تجربه شرکت ها اهمیت بیشتری میدم و از شرکت هایی استفاده می کنم که امتحانشونو پس داده باشن.

نظافت صنعتی برای شرکت ها و مجتمع ها

اگر شما توی شرکت یا مجموعه ای کار می کنید که نیاز به نظافت داره شرکت نظافتی توی مازندران خدمات نظافت صنعتی هم ارائه میدن. این خدمات شامل تمیز کردن کف پوش های صنعتی شستشوی دیوارها و نظافت سطوح بزرگ مثل شیشه های نمای ساختمان هست.

سوالات متداول

آیا شرکت های نظافتی مسئولیت وسایل آسیب دیده رو قبول می کنن؟

بله معمولاً شرکت های معتبر بیمه دارن و اگر وسایل شما در حین کار آسیب ببینن شرکت مسئولیتش رو قبول می کنه. حتماً قبل از شروع کار از این بابت مطمئن بشید.

آیا شرکت های نظافتی تجهیزات خودشون رو میارن؟

بله بیشتر شرکت های نظافتی تجهیزات مورد نیاز مثل جاروبرقی صنعتی شوینده های خاص و وسایل تمیزکاری رو با خودشون میارن. ولی اگر تجهیز خاصی مد نظر دارید بهتره از قبل بپرسید.

چند وقت یه بار بهتره که از خدمات نظافتی استفاده کنیم؟

این بستگی به میزان آلودگی و رفت و آمد خونه یا محل کار شما داره. برای خونه های مسکونی ماهی یک بار مناسبه. ولی برای جاهای پرتردد مثل ادارات هفته ای یک بار هم می تونه منطقی باشه.

نتیجه گیری

در نهایت استفاده از شرکت های نظافتی توی مازندران می تونه یه راه حل عالی برای راحتی و تمیزی بیشتر زندگی باشه. اگر تجربه ای دارید حتماً توی کامنت ها بنویسید و نظرتون رو با من و بقیه به اشتراک بزارید.

حالا شما هم نظرات و تجربیات خودتون رو در مورد شرکت های نظافتی مازندران برامون بنویسید. آیا تجربه خوبی داشتید یا مشکلی باهاشون داشتید؟

خروج از نسخه موبایل