شبکه تعاون اجتماعی در گلستان تشکیل شود/ ملت ایران مشغول دفاع مطهر است

تعاون | دفاع | گلستان

شبکه تعاون اجتماعی در گلستان تشکیل شود/ ملت ایران مشغول دفاع مطهر است

سلام دکتر/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به یکی از الزامات توسعه شور و نشاط و وحدت در جامعه گفت: ایجاد شبکه انسجام اجتماعی در بین مومنان یکی از مصادیق این موضوع است.

دکتر علی محمد زنگنه در دیدار مشترک با ائمه جمعه منطقه گلستان با اشاره به ارتباط مستحکم و مستمر ائمه جمعه با جمع مردم گفت: مردم را به صبر و همکاری با رهبران دعوت کنید. محوطه. حکومت انسانی برای دستیابی به نتایج مطلوب.

وی با بیان اینکه یکی از ملزومات توسعه بر اساس اعتقادات دینی، ایجاد شبکه انسجام اجتماعی در بین مومنان است، افزود: برای اینکه بتوانید این شبکه را ایجاد کنید، نگاه شما ماندن و سایرین صبر است. .» تاکید شد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اگر عنایت الهی می خواهیم باید رابطه ای مبتنی بر عدالت اجتماعی برقرار کنیم، خاطرنشان کرد: با این اشتیاق و حمایت می توان بر مشکلات فائق آمد.

زنگنه مبارزه و مبارزه در این مقطع را کمتر از امنیت محض ندانست و ادامه داد: علیرغم هجمه نرم و دشمنی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن، در عرصه امنیت ناب و شرایط ملی زبان هستیم. و شرایط بعدی.» جامعه به گونه ای است که غلبه بر این مشکلات نیازمند صبر و استقامت است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم درآمد هر یک از اعضای خانواده گلستانی را که اکنون نصف میانگین کشوری است به میانگین کشوری برسانیم، افزود: برای تحقق این امر نیازمند تلاش، اتحاد و اتحاد هستیم. منطقه گلستان با حضور مدیران ارشد و نمایندگان محلی در مجلس شورای اسلامی جزو 5 منطقه برتر از نظر رشد اعتبار عمرانی در بودجه 1401 است.

استاندار گلستان با بیان اینکه امیدواریم با قدردانی از بودجه امسال و همچنین اعتبارات سفر نخست وزیر بتوانیم پشتوانه جامعه را در حوزه زیرساختی احیا کنیم، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و آنلاین گلستان خود را بسازیم. .

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل