رسانه سلامت و دانش

سوخو ۵۷ با موشک پنهان‌کار وارد میدان شد

به گزارش سلام دکتر، دیفنس‌بلاگ از ورود جنگنده نسل پنجم پنهانکار Su-57 روسها طی عملیاتی به حریم هوایی و پرتاب تسلیحات دور ایستا در آسمان اوکراین خبر داد.

سوخو ۵۷ با موشک پنهان‌کار وارد میدان شد

به نقل از پارتیزان، این Su-57 به همراه دو فروند Su-35 سوپر فلنکر اسکورت وارد منطقه لوهانسک در اوکراین شده و از این منطقه اقدام به شلیک موشک کروز پنهانکار Kh-69 به هدفی در عمق خاک اوکراین نموده. طبق گزارش موشک در انتهای مسیر دچار نقص فنی شده و به هدف نرسیده است.

سوخو ۵۷ با موشک پنهان‌کار وارد میدان شد

این عملیات برون مرزی و شلیک تسلیحات پنهانکار دور ایستا توسط یک جنگنده نسل پنجم برای روسها به نوعی آزمایش تسلیحات جدید خود نیز به شمار میرود که پیشتر اقدامات مشابه آن را در سوریه انجام دادند و در این مورد نیز جنگنده نسل پنجم آنها ماموریت خود را بصورت موفق به انجام رسانده و احتمالا روسها به سراغ بررسی مجدد موشک پنهانکار Kh-69 و بررسی مجدد و یا اصلاح آن روند که مانند این مورد دچار نقص فنی نشود.

۵۷۵۷

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.