اقتصادی

سهم لرستان از طرح ملی مسکن ۱۱۶ هزار واحد مسکونی است

۱۱۶ | از | است

سلام دکتر/لرستان استاندار لرستان با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور و دولت بر انجام تعهدات پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن، عنوان کرد: تداوم بازرسی‌ و ادامه روند نظم‌بخشی به مشاورین املاک مورد تأکید است.

فرهاد زیویار امروز هشتم مردادماه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس شورای عالی مسکن به ریاست رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران، با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور و دولت بر انجام تعهدات پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن، اظهار کرد: تداوم بازرسی‌ و ادامه روند نظم‌بخشی به مشاورین املاک مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه در لرستان روند بازرسی‌ها از مشاورین املاک همچون سایر نقاط کشور در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته از مشاورین املاک از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، ۴۰۰ مشاور غیرمجاز شناسایی شده‌اند که این مشاورین باید مجوز دریافت کنند در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

استاندار لرستان درباره تأمین زمین نهضت ملی مسکن در استان تصریح کرد: الحاقات مناسبی برای زمین از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی در نظر گرفته شده که با طرح آن‌ها در جلسه آینده شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان ممکن است وضعیت کارنامه‌ای استان بهبود پیدا کند.

زیویار با اشاره به اینکه جمعیت استان و مساحت لرستان حدود ۲ درصد کشور را تشکیل می‌دهد، افزود: سهمیه‌ای که برای طرح ملی مسکن به لرستان اختصاص داده شده ۳ درصد است که بیشتر از حد جمعیتی استان است.

وی ادامه داد: بنابراین سهم استان ۱۱۶ هزار واحد مسکونی است.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.