رسانه عمومی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق منصوب شد

با حکم دکتر طهرانچی؛

دکتر طهرانچی در حکمی دکتر مرتضوی باباحیدری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سیدرحمان مرتضوی باباحیدری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سیدرحمان مرتضوی باباحیدری
با سلام 

بنا به پیشنهاد معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عراق» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه و همچنین با هماهنگی کامل و در چارچوب سیاست‌های معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت با همت، درایت، پشتکار و با همدلی و مساعدت کلیه همکاران، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و پیشبرد اهداف و اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی 

لازم به ذکر است دکتر سیدرحمان مرتضوی باباحیدری دارای مدرک دکتری هنر و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان است که پیش از این مدیرکل نظارت و ارزیابی منطقه ۴ دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.
انتهای پیام/