سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه در جهان است

سردار سلیمان | سردار سلیمانی | هوشمند

سردار سلیمانی نمونه بارز مجاهدت هوشمندانه در جهان است

دیدار سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با نمایندگان، روسای سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس و مدیران کل و توسعه ملی ارزش های امنیتی در سراسر کشور ، امروز (پنجشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و امنیت ناب برگزار شد.

به گزارش سلام دکتر، در این دیدار سردار کارگر ضمن عزاداری ایام وفات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یوم الله 9 دی گفت: در عصر سال دوم سال دوم هستیم. شهادت حاج قاسم سلیمانی و امیدواریم همه شاگردان خوب باشیم.

رئيس بنياد حفظ مصالح و تكامل شئونات امنيت مقدس به علامت كانون مردم و درگذشت سپهبد سليمان اشاره كرد و گفت: ريخته شد.

وی قیام 88 را جنگ فرسایشی توصیف کرد و افزود: قیام 1367 توسط دشمنان داخلی و خارجی علیه ملت بزرگ ایران انجام شد. در این شورش برای اولین بار رهبران شورش از به رسمیت شناختن صهیونیست های حامی آنها خودداری کردند. حتی زمانی که جنایتکار عبدالمالک ریگی از جنایتکاران حمایت می کرد، سران شورش نمی خواستند او را انکار و محکوم کنند و حمایت منافقین سودمند بود.

سردار کارگر گفت: دشمنان رژیم بعث و دولت عراق در حمله به کشور ما استراتژیک و خطاکار هستند که برای تاریخ درس عبرت است و دنیا مسیر امام راحل و آمدن مردم را می بیند. ایران جنگ زده ایران را سربلند کرد و صدام و حامیانش را شرمنده کرد.

رئیس بنیاد مدیریت مواد و تکامل شیوه های امنیت محض اشاره می کند: ایران را در محاسبات خود نمی بینند.

وی با تاکید بر اینکه عاملان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فتنه 88 همه به دنبال تضعیف این برنامه بودند، افزود: برنامه خودشان بود که انتخابات را نقد می کرد.

سردار کارگر ریشه مشکلات، جنجال ها و بحران های اقتصادی امروز کشورمان را در توطئه ها و تفرقه های ایجاد شده توسط رهبران قیام 1988 برشمرد و ادامه داد: هیلاری کلینتون در خاطرات خود به کمک به حاکمان قیام اعتراف کرده است، اما متاسفانه چند سال پس از شورش، شورشیان جلو آمدند و شورش را از سر گرفتند. در نتیجه این قیام کند و کند پیش رفت و امروز نتایج آن را در وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور می بینیم.

رئيس بنياد حفظ مصالح و تكامل شئونات امنيت مقدس تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامي و همفكري مردم را عامل جلوگيري از اغتشاشات در كشور خواند. خون شهدا باعث شکست شورشیان شد.

وی گفت: اگر در زمان حیات امام راحل کودتا می شد، صلح طلبان اگر از خطاهای فاحش، جفا و جنایات وکلا نمی گذشتند، مجازات می شدند.

سردار کارگر می گوید: یاغی ها و به ویژه سران پرافتخارشان مدیون نظام، رهبران و مردم هستند. در حالی که بی شرم و شرمنده هستند، هنوز از مردم، شهدا و رهبران عذرخواهی نکرده اند. الحمدلله مردم بیدار شده اند، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درک بالایی بر این کشور حکومت می کنند.

رئیس بنیاد صیانت از مصالح و تحولات حرم در بخشی دیگر از سخنان خود به بزرگداشت درگذشت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مظلومان دنیا را به خاک و خون کشیدند.

وی سردار سلیمانی را مصداق بارز مبارزه و نوآوری فکری جهانی دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری باید پیرو مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم.

سردار کارگر در پاسخ به این سوال که منظور از مکتب شهید سلیمانی چیست، گفت: مدارس دارای بینش، علم و نگرش هستند و برای همه دستورات خود برنامه دارند و در یک کلام مکتب حاج قاسم، مکتب آل محمد (ص) است. (ص)، مکتب حسین بن علی (ع) مکتب انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و امامت و هدایت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.حاج قاسم دوباره ظهور می کند و فرهنگ و ارزش ها را عملیاتی می کند. امنیت محض در 30 سال پس از پایان جنگ با مدلی به روز.

رئیس بنیاد حفظ مصالح و ملزومات تکاملی امنیت ناب با تاکید بر اینکه مدرسه حاج قاسم فقط نظامی نیست، خاطرنشان می کند: مدرسه حاج قاسم یک مدرسه فرهنگی، اجتماعی، راهبردی، اداری و با آخرین تکنولوژی روز در مواجهه با غرور جهانی است.

وی در اقدامی به حق، روز شهادت حاج قاسم را به عنوان روز جهانی یاد و خاطره نام برد و افزود: حاج قاسم ایران را زنده کرد و نام ایران را در جهان تغییر داد. ایران اسلامی و جریان اسلامی را با اضطرار و حقیقت به جهانیان معرفی کرد. حاج قاسم توانست ارتش یکپارچه اسلامی و حتی بالاتر از آن ارتش متحد مستضعفین و مستضعفان را به عنوان الگوی موفقیت تشکیل دهد و در عمل و میدان های جنگ، همه مذاهب، گروه ها، شیعه، سنی و غیر مسلمانان مسلمان و بر غرور جهانی و صهیونیسم بین المللی پیروز شوید.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه امروز مدرسه حاج قاسم فقط ایرانی و منطقه ای نیست، گفت: مدرسه حاج قاسم بین المللی است. امروز در اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی و قفقاز از این مرد و اعمالش صحبت کنید. از مهم ترین ویژگی های حاج قاسم تقوی می توان به درک بالا، درک، راستگویی، تجربه ارزشمند امنیت محض، مشاهده و تمرکز بر مقام اول و دوری از رویا اشاره کرد. حاج قاسم سلیمانی مومن و مومن است. نبرد را عاقلانه برنامه ریزی کرد و سایه و تجربه و عزت نفس و اعتماد به نفس حاج قاسم و فاحشه هایش را خدا می توان با پیروی دقیق از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست داد. و نقاط ضعف در برابر غرور، صهیونیست ها و حامیان آن. منطقه پیروز شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و مبانی امنیت ناب با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم باید تبیین، ترویج و نشر کند، افزود: نیازمند تبیین، ترویج و نشر حاج قاسم سلیمانی هستیم. مدارس، دانشکده ها، حوزه های علمیه و مساجد وجود دارد.» این فعالیت ها باید از مهد کودک شروع شود. حاج قاسم باید مورد توجه مدیران و مسئولان کشورمان قرار گیرد و اگر در مسیر مستقیمی که حاج قاسم از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دریافت کرده است ادامه دهیم، می توانیم موفق شویم. حاج قاسم الگوی واقعی در مقابل استکبار جهانی بود که در میدان اجرا شد که یک مسئله اساسی بود.

وی خاطرنشان می‌کند: «وقتی با جوانان امروزی درباره دفاع مقدس صحبت می‌کنیم، صحبت از این است که دفاع مقدس متعلق به دهه 60 است. در حالی که حاج قاسم در دهه 80 و 90 بود و اجرای این مدل در جبهه; بنابراین اینها دردسرساز است و باید مراقب باشیم که حاج قاسم سلیمانی را در سربازی تنها نبینیم. امروز از حاج قاسم سلیمانی در سطح جهان به عنوان یک سیاستمدار به تصویر کشیده می شود.

سردار کارگر می افزاید: حاج قاسم سلیمانی 30 سال پیش امنیت پاک را در مدلی جدید در بخش بومی پیاده کرد. در امنیت محض، موضع ما با دشمن مشخص است و دشمن در مقابل ما قرار دارد. اما رویدادهای منطقه که عراق و سوریه در آن متاثر شده اند، با زمان جنگ ما متفاوت است. اما شهید سلیمانی با استفاده از تجربه امنیت ناب و اصول امنیت محض توانست الگویی را طراحی کند که امروزه در دنیا مطرح است.

رئیس بنیاد حفظ سرمایه و تکامل ارزش‌های امنیت محض تاکید کرد: دشمن از حاج قاسم ناامید است و از نظر قوانین و مقررات نمی‌تواند با آن مقابله کند. از این رو تصمیم گرفت حاج قاسم را برکنار کند و آن جنایت فجیع را انجام دهد که برای اولین بار است که کشوری قصد خود را برای ترور یک نماینده ملی دیگر از این طریق اعلام می کند. امیدواریم همگی مستحق راه و مکتب حاج قاسم باشیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند.

ایشان فرمودند: علت اینکه حاج قاسم توانست در میدان جنگ بماند این بود که همیشه خود را در برابر هدایت و هدایت خداوند صالح می دانست. این رهنمودها باعث شد حاج قاسم به این مرحله برسد. یعنی اختیارات و راهنمایی ها و حمایت هایی که از حاج قاسم صورت گرفت او را قادر ساخت که چنین ترفیعی داشته باشد; بنابراین همواره باید اندازه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم.

سردار کارگر با تاکید بر لزوم توجه به یاران حاج قاسم گفت: رهبرانی که از حاج قاسم، سپاه پاسداران، بسیجیان و یارانشان از سایر لشکرها حمایت کردند، پس نباید همرزمان شهید سلیمانی را فراموش کرد. همه اینها به شهید سلیمانی کمک کرد. یک رهبر موفق زمانی موفق است که سربازان و دوستان به او کمک کنند. پس باید شاهد شهدای مدافع دین به پیروی از حاج قاسم باشیم. مدافعان خدا فقط ایرانی نیستند، بلکه در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و کشورهای دیگر بوده اند که همه ما باید قدردان خانواده هایشان باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و مبانی حرم تاکید می کند: مبارزات مدافعان حرم باید طولانی در قالب کتاب، فیلم و رمان باشد و مورد استفاده بازیگران قرار گیرد. در زمینه های تئاتر، موسیقی، موسیقی و فیلم. ما در طول جنگ متوجه شدیم که کودکانی بودند که شناسنامه های خود را دستکاری کردند تا جلوتر باشند. حالا هم همین اتفاق برای مدافعان خدا افتاد و افرادی مثل شهید صدرزاده با تغییر شناسنامه به جبهه رفتند و به دلاوران و قهرمانان افغانستانی پیوستند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت راه اندازی نیروهای بزرگ اسلامی و بین المللی مورد آزار و اذیت شهید سلیمانی گفت: راه اندازی جنگ بزرگ اسلام در قرن بیستم نیاز به هنرمندی داشت که بتواند حج قاسم را با برکت و حقانیت واقعی انجام دهد. . یکی از ویژگی های شهید سلیمانی به عنوان مسئولین دوران امنیت مقدس، حضور مستمر ایشان در خط مقدم بود. او یک “مرد مزرعه” است و همیشه در مزرعه می ماند، هر که چنین ویژگی هایی داشته باشد، مطمئناً مزرعه را احاطه کرده و به تصمیمات قطعی و به موقع می رسد. شهید ابومهدی المهندس و یارانش.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل