رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

سایبان مغازه برای بستنی فروشی

سایبان تبلیغاتی بستنی فروشی با ظاهر منحصربفردش امکان ایجاد سایه جهت جلوگیری از آب شدن بستنی های خوشمزه را دارد. اکثر مغازه هایی مثل بستنی فروشی ها ، رستوران ها بنا به دلایلی اقدام به خرید سایبان می کنند اما تا حالا به این نکته توجه کردید علاوه بر اینکه بالای مغازه قابل اجراست به ماشین های بستنی فروشی سیار هم قابل اتصال است.

سایبان بهترین راه برای بهبود تجارت و افزایش مشتریان مغازه بستنی فروشی شما خواهد بود.

با انتخاب ظاهری منحصربفرد برای تبلیغاتی بستنی فروشی خود به راحتی می توانید مشتریانتان را روز به روز بیشتر کنید. در ادامه همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

با نصب سایبان تبلیغاتی بستنی فروشی بستنی ها را خنک نگه دارید!

نصب سایبان یستنی فروشی امکان نجات بستنی های خوشمزه از آب شدن را برای شما فراهم می کند و از اینکه پارچه ای برای جلوگیری از تابش آفتاب روی یخچال بستنی ها بکشید خلاص می شوید و می توانید بستنی های رنگی رنگی و دلفریب را در معرض دید افراد رهگذر قرار دهید.

این مورد را هم خودتان می دانید که مغازه های بستنی فروشی در فصل گرما شلوغ می شوند پس باید امکانی را فراهم کنید که مشتریان بدون اینکه احساس گرما داشته باشند از خوردن بستنی لذت ببرند این امکان را هم با نصب سایبان می توانید فراهم کنید.

در نهایت بستنی ها هم دیگر خراب و آب نمی شوند چراکه با ایجاد سایه ی ای گسترده از آن ها محافظت می کند.

تبلیغاتی جذاب و دلفریب با نصب سایبان تبلغاتی

در هر جایی ، وقتی مردم بستنی فروشی می بینند ناخودآگاه جذبش می شوند مخصوصا اگر کودکی همراهشان باشند. چراکه بستنی ، آبمیوه های خنک ، یخ در بهشت و .. مورد پسند همه است.

اما اگر می خواهید در تمام طول سال مشتری داشته باشید کافیست سایبان تبلیغاتی را نصب کنید. با چاپ کردن تبلیغات جذابتان روی سایبان موجب جذب شدن مشتریان ، افزایش میزان فروش و .. می شوید.

اگر هم شکل بستنی های خوشمزه ، آبمیوه های دیزاین شده را روی تبلیغاتی خود چاپ کنید صد در صد میزان جذب مشتریان در روز بیشتر و بیشتر می شود به طوریکه در هر فصلی مشتری خواهید داشت.

همچنین برای بستنی فروشی های سیار هم این کار موثر است. اماکنی مثل دربند ، درکه و .. که افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند اگر بستنی فروشی سیارتان را در آن مکان ها ببرید سایبان را هم باز کنید صندلی های کوچکی را زیر آن قرار دهید صد در صد مشتریان زیادی جذبتان می شوند.

خوردن بستنی بعد از یک کوهنوردی خیلی دلچسب می شود.

ایجاد محیطی دبش با نصب سایبان برقی

از اینکه مشتریان جلوی درب مغازه بنشینند و بستنی های خوشمزه شان را میل کنند موجب جذب شدن افراد بیشتری می شود. چرا؟ چونکه همه ی ما به دنبال جایی هستیم که محیط مناسبی داشته باشد و راحت بتوانیم بنشینیم بستنی یا آبمیوه مان را میل کنیم.

حالا این کار چگونه انجام می شود؟؟ با نصب سایبان تبلیغاتی. وقتی شما سایبان برقی را نصب می کنید و صندلی های قشنگی را زیر آن قرار می دهید مشتریان با دیدن این صحنه مشتاق می شوند تا از شما بستنیشان را تهیه کنند.

بعضی از مغازه های بستنی فروشی این گونه است که محلی برای نشستن وجود ندارد و مردم برای صرف بستنی یا آب میوه شان باید راه بروند یا در گوشه ای بایستند که ممکن است پیاده رو اشغال شود و محل عبور مسدود گردد.

با این کار هم شما می توانید مشتری جذب کنید هم اینکه محیطی را فراهم کنید تا مشتریان بدون مزاحمت برای افراد دیگر سفارشاتشان را میل کنند

مطالعه ی مطالب زیر را از دست ندهید :

سفارش سایبان تبلیغاتی بستنی فروشی

در نهایت با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم می توانیم نتیجه بگیریم که با نصب این نوع سایبان می توانید هم تبلیغات منحصربفرد خودتان را داشته باشید هم اینکه محیطی دنج را برای مشتریان فراهم کنید تا به راحتی بستنی خوشمزه شان را که شما به آنها می دهید میل کنند.

نصب سایبان سردرب مغازه

شرکت سایبان دیدگاهان غرب با تولید انواع مختلفی از سایبان ها توانسته است حضور خود را به طور گسترده ای در بین افراد گسترش دهد. یکی از نمونه کارهای این شرکت نصب سایبان سردرب کالسکه ای یا سایبان کروک است. این سایبان مغازه یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین سایبان ها به شمار می آید. با استفاده از این نوع سایبان، به راحتی می توانید سایه بسیار مناسبی را برای فضای مورد نظر ایجاد کنید. زیرا دارای یک حالت ربع دایره می باشد که از سه طرف پوشش کامل دارد.

تولید و تعمیر سایبان مغازه

لوازم و قطعات سایبان مغازه شامل اجزای مختلفی همچون پارچه و یا رویه سایبان، اسکلت سایبان برقی و موتور سایبان برقی هستند.

پارچه سایبان خود دارای انواع مختلف پارچه PVC، پارچه برزنت و پارچه سازه کشی است. همچنین اسکلت سایبان از دو نوع فلزی و آلومینیوم است که بیشتر نوع فلزی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور های سایبان برقی، موتور توبلار نیز گفته می شود. در کنار این موتور دو عدد ریموت جهت باز و بسته کردن سایبان برقی قرار دارند.

بهتر است بدانید که برای جوشکاری سایبان مغازه باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کار کردن این اجزا با یکدیگر سبب می شود تا سایبان فروشگاهی به درستی عمل کند و در صورت وجود هرگونه ایراد و نقص در یکی از این اجزا، سایبان به درستی کار نمی کند.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای سایبان مغازه به وجود بیاید، ایراد در گیربکس موتور سایبان است که برای تعمیر آن باید از نمایندگی های مجاز و افراد ماهر و با تجربه استفاده کنید.

موتور سایبان مغازه

همانطور که اشاره شد برای ساخت سایبان از دو نوع موتور توبلار و ساید استفاده می‌کنیم که موتور توبلار در بین مشتریان طرفداران بیش‌تری دارد چرا که علاوه بر زیبایی بخشی به سایبان مغازه صدای کم‌تری ایجاد می‌کند. بنابراین با انتخاب این نوع سایبان می‌توانید زیبایی فروشگاه خود را دو چندان کنید. از موتور ساید هم می‌توانید برای مناطق صنعتی استفاده کنید زیرا سنگینی و صدای آن در چنین محیط‌هایی شما را آزار نمی‌دهد.