اقتصادی

سامانه ثبت‌نام خودروها ۲۴ امشب بسته می‌شود/ بازگشایی مجدد ٧ و ٨ فروردین

۲۴ | امشب | بازگشایی

سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه طبق آنچه که اعلام شده بود، مهلت ثبت‌نان برای خودروهای داخلی ساعت ۲۴ امشب (۲۹ اسفند ماه) به پایان می‌رسد و سامانه ثبت‌نام بسته می‌شود، اما روزهای هفتم و هشتم فروردین ۱۴۰۲ نیز برای ثبت‌نام طرح یکپارچه عرضه خودرو برای افرادی که موفق به ثبت‌نام نشدند، در نظر گرفته شده است.

امید قالیباف در گفت‌وگو با سلام دکتر، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۴ امشب ۲۹ اسفند ماه سامانه ثبت‌نام طرح عرضه یکپارچه خودرو بسته می‌شود؛ هرچند پیش‌بینی می‌شود که تمام متقاضیان ثبت‌نام خود را تا این زمان نهایی خواهند کرد اما برای آن دسته از افرادی که حساب وکالتی را در مهلت مقرر به نام سازمان حمایت باز کردند اما موفق به ثبت‌نام در موعد مقرر نشدند یا بانک‌ها اسامی آن‌ها را به موقع به سامانه ارسال نکرده‌اند، مجددا در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سامانه فعال و از این افراد ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

سخنگوی صمت افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزودن این دور روز برای ثبت‌نام، از متقاضیان واجد شرایط می‌خواهد با آرامش در روزهای یاد شده درخواست برای خودروی مورد نظر خود را ثبت‌ کنند.

گفتنی است، مرحله دوم ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی در قالب عرضه یکپارچه که از روز ٢۶ لغایت ٢٨ اسفند ماه در نظر گرفته شده بود، پس از یک روز تمدید، آخرین مهلت ثبت‌نام به آخرین ساعت از سال ١۴٠١ (ساعت ٢۴ روز ٢٩ اسفند ماه) در نظر گرفته شد. 

طبق آنچه که سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده این مهلت به صورت پیوسته تمدید نمی‌شود اما در روزهای هفت و هشت فروردین ماه مجدد سایت برای جامانده‌های ثبت‌نام که واجد شرایط هستند، بازگشایی خواهد شد. 

انتهای پیام