ساخت سریال «لوپتو»؛ در آینده نزدیک/ تولید پوشاک از شخصیت‌های انیمیشن «لوپتو» آغاز شد

سازنده انیمیشن «لوپتو» در گفتگو با آنا:

ساخت سریال «لوپتو»؛ در آینده نزدیک/ تولید پوشاک از شخصیت‌های انیمیشن «لوپتو» آغاز شد

تهیه کننده انیمیشن اکران شده «لوپتو» از تولید لباس برای شخصیت های این انیمیشن و ساخت سریالی از آن در آینده نزدیک خبر داد.

محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» در گفتگو با خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری آنا، درباره ساخت عروسک های این فیلم همزمان با اکران و توجه به تولید گفت: خانه‌ها – فعالیت فرهنگی محلی: یکی از موضوعات مهم در سرگرمی‌های سینمایی، تولید محصولات جانبی است. یعنی وقتی شخصیت های کارتونی بین مردم رواج پیدا می کنند، فرصت و پتانسیل خوبی ایجاد می شود که باید از آن استفاده کنیم و شخصیت های بومی ایرانی را به عنوان نمونه به بچه ها نشان دهیم.

وی افزود: در سایه این نمایش و آشنایی با شخصیت های انیمیشن، امکان تولید محصولات گروهی که در فرهنگ ایرانی گسترش یافته مانند پوشاک، اسباب بازی و لوازم التحریر وجود دارد.

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه عروسک های ساخته شده در این انیمیشن چه زمانی به فروش می رسد و کیفیت آن ها چگونه است، گفت: چون کیفیت انیمیشن های ایرانی رو به بهبود است، کیفیت محصولات فرهنگی گروهش نیز رو به افزایش است. بنابراین، محصولات گروه ما فقط عروسک نیست، بلکه در زمینه لوازم التحریر، پوشاک، ورزشی و بازی های فکری، چیزهای زیادی داریم و همه این محصولات در تاریخ اکران فیلم به ویژه لوازم التحریر ارائه می شود. همچنین سال آینده به صورت گسترده در برنامه ایران نوشت.

وی افزود: لباس های ورزشی «لوپتو» با تصاویر شخصیت های فیلم تولید می شود و در فکر آزادسازی عروسک او نیز هستیم.

تهیه کننده انیمیشن «لوپتو» درباره احتمال ساخت سریالی از این فیلم گفت: ساخت سریالی از انیمیشن یکی از برنامه های ماست و در حال نگارش آن هستیم و قصد داریم تولید آن را نیز آغاز کنیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل