زمین تب دارد! – سلام دکتر

مهمانی بوریس جانسون هنوز سم سوژه روزنامه ها است ; گرمایش زمین و مشاجره روسیه و آمریکا نیز سوژه های روزنامه های امروز اند.

تبمین تب دارد!

. . . . .

مهمانی شبانه جانسون

تبمین تب دارد!

به نظر می‌آید این پارتی شبانه بوریس جانسون، در شب نخست قرنطینه در انگلیس، سرانجام از سیرسی نخست وزیری آن کشور نرن. روزنامه‌های انگلیس هنوز هن مهمانی یکصد نفر را در باغ مقر نخست وزیری زیر انتقاد می‌گیرند. روزنامه گاردین می‌نویسد:
درست چنددقیقه بعد از آن که بوریس جانسون به انگلیس اعلام کرد، هیچ‌کس اجازه ندارد به خانه دیگری برود، خود جانسون میزبان ده‌ها باشد. د نفر.
. . . . . ا !موجی ها!

دست درازی ناتو

تبمین تب دارد!

روزنامه له رپوبلیکا و بسیاری از روزنامه های ایتالیا نوشت: پس از ساعت ها بحث و مشاجره دیپلمات های روسیه و آمریکا بر سر روسیه و تهدیدهای طرفین به تحریم و حمله، در نهایت به توافقی خوش در نهایت دست یافتند.
هن ها می گویند: تصمیم‌های بیشتر باید اتخاذ شود تا بحران، پایان گرفتن. . . . .
روسیه میگوید: اینین قصدی ندارد. اما ناتو، پا از منطقه پس بکشد. ناتو و روسیه، چهارشنبه، در این باره، دیدار خواهند داشت.

تبمین تب دارد

تبمین تب دارد!

نگاه روزنامه های ال موندو در اسپانیا: گرم شدن زمین هنوز بحران سیاره ما است. دانش می گویند. ستررسی درجه حرارات اقیانوس ، نشان داد ، مرما در سیاره زمین به رکوردی غریب دست یافته است. .رمایی که اقیانوس ها، در سال گذشته جذب درد می کردند، برابر بود با حرارتی هفت برابر بمب اتمی هیروشیما. حرارتی در هر ساعت و، و چهار ساعت شبانه در روز و سال. . . . . . مین دارد گرم می شود و برای بشر، خطر آفرین است. مگر آن که در کاهش انتشار گازهای گل خانه ای اقدام کنیم. نبض زمین را گرفته ایم. تبمین تب دارد.

در حاشیه خبرها آمده است:

مغز و چاقی

تبمین تب دارد!

له رپوبلیکا، نقل از مجله اسپلمی اسپانیا، «ماده خاکستری مغز» درباره ارتباط چاقی و مغز انسان می نود. ا ون واکنش ، انمانند این است که مغز انسان را درگیر می کند. رابطه بی نظمی در تغذیه، عوارض و واکنش در مغز انسان می شود. ز این رو پژوهشگران ویژه توصیه می نند، با تغذیه مناسب و، یژه رژیم غذایی مدیترانه

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید