رییس صداوسیما: باید به حداقل ۵ میلیون کاربر و مخاطب در بخش‌های خبری برسیم

رئیس صدا و سیما با تاکید بر اهمیت محتوایی مانند وب سایت، تلوبیون را یکی از بسترهای اصلی رسانه ملی در زمان تحول می داند.

به گزارش سلام دکتر، از روابط عمومی صدا و سیما، حجت الاسلام قمی رئیس حزب تبلیغات اسلامی، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، غلامرضا، هو. نوری، معاون فضای مجازی، احمد خورشیدی، مدیرعامل سیما در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

تلویزیون باید از فضای پخش عبور کند

رئیس صدا و سیما در این جشن، تلویزیون را مهم ترین ابزار تولید محتوای سالم دانست و گفت: تلویزیون سال هاست که به صورت منظم و سنتی محتوا تولید می کند و پیشی گرفتن از صدا و سیما امری ضروری است. فضا و رقابت با فضای پهن باند. ”موفقیت با رسانه های دیگر.
پیمان جبلی می‌افزاید: با تأسیس تل‌آویو و تکامل آن به‌عنوان یک وب‌سایت رسانه‌ای واقعی، نشانه‌هایی از تحقق این آرزوی بزرگ دیده شد و اکنون شاهد عبور تلویزیون از مرزهای پخش و گسترش پهنای باند هستیم. “
وی با مقایسه تلویزیون و تلویزیون گفت: رابطه تلویزیون و تلویزیون تنها همکاری رسانه ای نیست، بلکه این دو رسانه سازگار و با یکدیگر سازگار هستند.
جبلی از در دسترس بودن سایت تقدیر کرد و گفت: این سایت را باید قدر دانست و برکت داد. اکنون که کشف تلوبیون راه را برای استفاده بهینه از محتوای سالم هموار کرده است، ما نیز از همه کسانی که برای تولید محتوای سالم تلاش می کنند حمایت می کنیم.
رئیس صداوسیما به لزوم شناخت سایت و دنیای رقابتی رسانه اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته شاهد تلاش های خوبی برای شناخت این فضا بوده ایم. بخش های فنی مسئول آماده سازی زیرساخت ها برای ورود به این سایت با ارائه خدمات زیرساختی ما را به این سایت رساندند و اکنون این نوع تجهیزات و زیرساخت ها قابل لمس و مشاهده است.
جبلی گفت: آنچه این زیرساخت ها را تکمیل و تکمیل می کند، تولید محتوا است. در سال های اخیر شاهد کمبود محتوا در این مقطع بوده ایم. اگر محتوا را نادیده بگیریم، مخاطب به سرعت محتوای دیگر را از پلتفرم های دیگر دانلود می کند و این وظیفه ماست که محتوای سلامت خود را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
وی با اشاره به دوران گذار در سازمان صدا و سیما گفت: تلوبیون یکی از بسترهای اصلی رسانه ملی در دوران گذار خواهد بود. در این مدت با ایده های کوتاه مدت منبع اکوسیستم را می بینیم و شناسایی می کنیم.
وی با اشاره به موضوع هویت و عدالت در رسانه ملی، دسترسی دهک های خرد جامعه به مطالب مهم را مورد توجه قرار داد و گفت: موضوع ما عدالت رسانه ای برای همه اقشار جامعه است و از این رو سعی می کنیم مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. نیاز داشتن. توسط مخاطب با هزینه کم. “بگذارید انعطاف پذیر باشیم.
رئیس سازمان صدا و سیما به اقتدار اخبار و اطلاع رسانی در سایت اصلی اشاره کرد و گفت: در دوره جدید باید حداقل 5 میلیون کاربر و مخاطب در صنعت خبر داشته باشیم و رسانه ملی نیز در حوزه نزدیک به این مکان باشد. آموزش و پرورش محتوا در دوران کرونا
جبلی گفت: در دوره جدید رسانه ملی را محدود به مرزهای ایران نمی دانیم و خود را رسانه جهانی می دانیم. مختصات محلی ما را محدود نمی کند، بلکه پیام انقلاب اسلامی را به فراسوی مرزها منتقل می کنیم.
وی در خاتمه افزود: تأثیر انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و ما خود را در رسانه ملی حضوری فعال در سراسر جهان در جبهه مقاومت می دانیم.

ارائه محتوای بهداشتی برای خانواده ها

غلامرضا نوری، معاون فضای مجازی با اشاره به تحول سایت در دو سال اخیر گفت: -اقتصاد در شبکه های اجتماعی برای کنترل؛ زیرا صاحبان پلتفرم ها تصمیم گرفته اند قدرت این فضا را دور بزنند.

وی افزود: رهبران جهانی می خواهند کنترل را در دست بگیرند و این نوع مدل حکومتی اکنون بسیاری از سیستم ها و فرآیندهای کلان را تعیین کرده است.

نوری با اشاره به ارائه محتوای مرتبط گفت: ادبیات جهانی به سمتی رفته است که ما باید سیستم محتوای خودمان را داشته باشیم و داده های عمومی مهمتر از آنچه برای مدیر وب سایت فکر می کردیم داشته باشیم. پس ما رسانه ملی را داریم که با ایجاد این فضا به حوزه محتوایی مورد نیاز مخاطب می رود.

او گفت: «ما باید محیطی ایجاد کنیم که محتوای سالم برای خانواده ها فراهم کند. ما تاکنون در این راه موفق بوده ایم و متوجه شده اید که محبوب ترین مطالب در تل آویو، محتوای کودکان است که خانواده ها با اطمینان به آن نگاه می کنند و ما به آن افتخار می کنیم.

2 میلیارد دقیقه برنامه تلویزیونی را تماشا کنید

احمد خورشیدی مدیر عامل تلویزیون تعاملی تلوبیون نیز در بخشی از این مراسم با ارائه آمارهای دریافتی به تشریح وضعیت فعلی تلوبیون و وضعیت آن پرداخت. وی با اشاره به 577 هزار محتوای حرفه ای بارگذاری شده در تلوبیون، گفت: رتبه Telubion در الکسا بین 2 تا 4 است که در نوع خود راضی کننده است. در سال 1400 حداقل 42 میلیون شناسه یا کاربر به این تلویزیون تعاملی مراجعه کردند.

خورشیدی وضعیت تلبیون را با رقبای خود و بیش از 8 میلیون بازدیدکننده در کافه بازار به خوبی توصیف می کند و می گوید: از تعداد دانلودهای فعال و نصب تلویزیون تعاملی تلبیون تا بیش از 20 میلیون کاربر فعال در کافه بازار به این بستر دسترسی دارند و ویژگی که امسال به آن دست یافته ایم تبدیل 5 به 12 ساعته است که مردم به خوبی از آن استقبال کردند.

مدیرعامل تل‌بیون با اشاره به پخش زنده 84 شبکه تلویزیونی، رکورد همزمان شبکه تلویزیونی و تلویزیونی را یک میلیون و 50 هزار نفر در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 اعلام کرد و تعداد بینندگان را 1400 و 2 میلیارد عنوان کرد. . مدت، اصطلاح.

بر اساس این گزارش، در اختتامیه جشنواره ضمن ارائه کتاب «راهنمای زندگی مجازی»، یکی از مهمترین برنامه های تلویزیونی که تاکنون با تلوبیون همکاری داشته است (کلبه عمو پورنگ، سریالیست، شبیه سازی) ، “دست فرمون”، “ویدئو” چک “و” ستاره ساز”) قدردانی می شود.

احمدرضا درویش نیز مهمان ویژه این مراسم بود که جایزه را اهدا کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل