رییس جدید صداوسیما به خانه علی لندی رفت/اهدای قرآنی با دست خط مقام معظم رهبری

صداوسیما در سفر به استان خوزستان به منزل این جوان ایثارگر ایذه رفت تا از شهید “علی لندی” ادای احترام کند و به خانواده وی تسلیت بگوید.

به گزارش سلام دکتر ، پیمان جبلی به نمایندگی از صدا و سیما از شهید “علی لندی” به عنوان نماینده یک گروه فرهنگی در این نشست یاد کرد و گفت: هر از گاهی چنین رویدادهایی رخ می دهد. ما درک می کنیم که این نسل جدید و نسلی که فداکاری خود را نشان می دهد هر روز در حال افزایش است.

جبلی همچنین در دیدار خانواده شهید ، قرآن را در دست نویس خود در حضور مقام معظم رهبری به خانواده لندی تقدیم کرد. رئیس رسانه های دولتی همچنین از خانواده این شهید عزیز برای اهدای امضای وی تشکر کرد.

رئیس صدا و سیما پس از ادای احترام به شهید گفت: امروز در اولین روز فعالیت خود به عنوان رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موفق به پرورش این خانواده بزرگوار شدیم. ”

وی افزود: این شهادت محبوب مثال و برهانی است که خداوند برای قدردانی از نعمت های خداوند بر ما نازل کرده است. این شهید نمونه ای از نمونه درخشان راه و چراغ راه نسل جدید است.

جبلی گفت: “در این ملاقات با این خانواده محترم ، ما احترام و احترام خود را نشان می دهیم و به دنبال نعمت و برکت این روح بزرگ هستیم ، بنابراین با نعمت های آن ، می توانیم در راه اداره همه این رسانه ها و موارد مهم ثابت قدم باشیم. نظام فرهنگی کشور ”

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل