رسانه عمومی

رگبار باران در تهران/ کاهش دما طی امروز و فردا

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ آنلاین) با توجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌ها به تناوب در بعضی ساعات، رگبار باران با احتمال رعد و برق و نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سلام دکتر، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ آنلاین) باتوجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌ها به تناوب در بعضی ساعات، رگبار باران با احتمال رعد و برق و نیز وزش باد شدید، به ویژه در ارتفاعات و بخش‌های غربی گاهی وزش باد خیلی شدید با احتمال تندباد لحظه‌ای، در مناطق مستعد خیزش موقت گرد و خاک و در قله‌ها بارش برف و مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای شنبه و یکشنبه (۲۲ و ۲۳ آنلاین) آسمان کمی ابری، در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و در بعدازظهر روز دوشنبه (۲۴ آنلاین) در بیشتر نواحی استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید مورد انتظار است.

برای امروز و فردا کاهش دما و از شنبه تا دوشنبه به تدریج افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۱ آنلاین) نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۲۲ آنلاین) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، فیروزکوه، میگون و آبعلی با کمینه دمای ۹ درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

انتهای پیام