رول فوم سایلنت عمده را از کجا بخریم؟

فوم سایلنت که عمدتا به شکل رول تولید میشود از انواع فوم صنعتی می باشد. فوم سایلنت به علت بهره مندی از کیفیت مطلوب و تراکم بالا، پای خود را در بسیاری از صنوف و صنایع مختلف باز کرده است. این محصول به نام فوم زیر پارکت نیز نامیده می شود. تولید و عرضه فوم سایلنت به شکل فوم رول، در ضخامت های مختلف و ابعاد گوناگون صورت می‌ گیرد.

دلیل نام گذاری

فوم سایلنت استفاده فراوانی در طراحی دکوراسیون داخلی و در زیر پارکت ، لمینت و انواع کفپوش تزیینی ساختمانی دارد. دلیل نام گذاری این محصول به نام سایلنت نیز خاصیت صدا گیری ایست که قرار گرفتن این محصول در زیر پارکت و لمینت ایجاد میکند. این نوع فوم در طیف رنگی بسیار گسترده و متنوع ارائه می گردد. فوم بهداشتی و مرغوب ای وی آ نیز در تار و پود این محصول حضور چشمگیر و گسترده ‌ای دارد. خاصیت ارتجاعی و حالت پذیری مناسب فوم رول، باعث افزایش محبوبیت و کاربرد آن در صنایع مختلف، در جهت تولید محصولات با کیفیت شده است. دوام و استحکام بسیار مناسب این نمونه فوم، چشم بسیاری از صنعتگران حوزه‌ های مختلف را به خود معطوف ساخته است.

به کارگیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، افزایش طول عمر محصول و استحکام آن را در برابر عوامل محیطی تضمین می کند. برخورداری فوم رول از چگالی بالا، مانع از پارگی و ساییدگی آن در اثر استفاده مداوم و مستمر می شود. خاصیت ضربه گیری بالا و ضد آب بودن  فوم  سایلنت، استفاده از آن را به عنوان ماده اولیه بسیاری از محصولات امکان پذیر می سازد. در حوزه کسب و کار و صنعت نقش پررنگ و برجسته فوم سایلنت رولی را نمی‌ توان نادیده گرفت. استفاده از این فوم با کیفیت و مقاوم در صنایع تولیدی ضمن جلب رضایت حداکثری صاحبان صنایع، در کاهش هزینه های تولید نیز از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. رول فوم سایلنت نیز یکی از نام های مورد استفاده در مورد  فوم سایلنت به شمار می رود.

خصوصیات فوم رول سایلنت

مواد تشکیل دهنده فوم سایلنت از جنس فوم eva می باشد. خاصیت ارتجاعی و دوام بالا، یکی از ویژگیهای مهم و حائز اهمیت این مدل فوم به شمار می رود. ضربه پذیری مناسب و عدم لغزش نیز یکی از جنبه های مؤثر و تاثیر گذار فوم رول محسوب می گردد. این محصول از انعطاف پذیری و نرمی قابل ملاحظه ‌ای برخوردار می باشد. به دلیل استفاده از مواد مرغوب و بهداشتی، سازگاری کامل با محیط زیست دارد. این محصولات کاملا بهداشتی بوده و فاقد هرگونه سم و مواد شیمیایی خطرناک برای سلامتی انسان است. همچنین در اثر تماس فوم رول با پوست بدن انسان، هیچگونه عارضه و حساسیتی را با خود به همراه ندارد. تراکم بالای محصول، مقاومت آن را در دماهای پایین میسر می سازد. یکی دیگر از ویژگی های شاخص و با اهمیت فوم رول سایلنت، مقاومت آن در برابر  نور و اشعه های خورشید می باشد. این محصولات در شرایط آب و هوایی مختلف از دوام و استحکام مناسب بهره می برند.

خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بودن فوم سایلنتی ، یکی از مزیت های تاثیرگذار آن به شمار می رود. استفاده از این محصول در صنایع مختلف و در طیف گسترده ای صورت می گیرد، چرا که در کاهش هزینه ‌های تولید تاثیر مستقیم از خود بر جای می‌ گذارد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن فوم رول سایلنت، استفاده از آن را در حیطه های مختلف محقق نموده است. یکی از دلایل اصلی انتخاب این نوع فوم، صرفه اقتصادی مناسب و مطلوب آن می باشد. تولید و عرضه این محصولات کاملا بر مبنای اصول استاندارد روز انجام می پذیرد. به همین جهت در این زمینه از گواهی استاندارد بهره می برند. فوم رول تولید شده ضمن برخورداری از ضخامت یکدست و یکپارچه در بافت خود، فاقد هرگونه سطوح برآمده و خراشیده می باشد.

نوع دیگری از فوم سایلنت ، فوم ویسکوز(متال سایلنت) است. تفاوت این نوع فوم با فوم سایلنت داشتن یک روکش آلومینیومی است. این قابلیت آن را به گزینه مناسبی برای مکان هایی که گرمایش از کف دارند تبدیل کرده است. زیرا با روکش آلومینیومی خود از آسیب رسیدن به پارکت در هنگام گرمایش از کف ممانعت می کند. در واقع این نوع فوم از نوع های دیگر ممتاز تر است.

نکات مورد توجه به هنگام خرید فوم سايلنت

قیمت فوم سایلنت

قیمت فوم سایلنت به عوامل مختلفی از جمله ضخامت، رنگ ، کیفیت و درجه سختی و خاصیت ارتجاعی فوم بستگی دارد. همچنین قیمت خرید فوم سایلنت به صورت عمده برای مصارف زیر پارکت و لمینت یا استفاده در صنایع کیف و کفش با قیمت خرید جزیی این محصول متفاوت است. شرکت ما به عنوان تولید کننده فوم سایلنت پارکت مفتخر است که بهترین کیفیت را با ارزانترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه نماید. برای دریافت قیمت فوم سایلنت و سفارش این محصول با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

در انتها اگر شما میخواهید پارکت مناسبی متناسب با زیبایی و راحتی محیط کار یا زندگی خود داشته باشید. خرید و نصب فوم سایلنت هایی با کیفیت خوب را به شما توصیه می کنیم. برای مشاوره قیمت و خرید فوم سایلنت با مشاورین ما از طریق شماره های تماس سایت تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل