رسانه عمومی

روز قدس نشان از بصیرت مردم در دشمن‌شناسی است

سلام دکتر/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: روز قدس به‌عنوان روز همبستگی جهانی مسلمانان و دیگر پیروان ادیان با یکدیگر برای محکومیت اقدامات جنایتکارانه در عمر رژیم صهیونیستی و نمایش بصیرت مردم در دشمن‌شناسی است.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ۲۱ فروردین در نشست هماهنگی برگزاری روز قدس در استان گفت: امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ طی پیامی به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند که دشمنان اسلام و ایران و حتی بشریت، از این اقدام خیلی مهم امام خمینی(ره) که یک رویداد جهانی شده است، عصبانی بوده و کینه بسیار عمیق دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به رخدادهای مهم اخیر در منطقه که نشأت‌گرفته از سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی است، گفت: مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان اردبیل در روز قدس امسال، حماسه بسیار مهم و بزرگی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: طی ۴ دهه اخیر که روز قدس نامگذاری شده است، مردم ه‍میشه در صحنه ایران، با حضور خود حماسه‌سازی داشته‌اند و بصیرت خود را در دشمن‌شناسی به نمایش گذاشته‌ و جهت درست را برای حرکت ملت‌ها نشان داده‌اند.

قاسمیان بیان کرد: روز قدس به‌عنوان روز همبستگی جهانی مسلمانان و دیگر پیروان ادیان با یکدیگر برای محکومیت اقدامات جنایتکارانه در عمر رژیم صهیونیستی است که این همبستگی منجر به نابودی این رژیم و آزادسازی قدس و سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

انتهای پیام