روحانی: دستورالعمل‌های ستاد کرونا صرفا توصیه پزشکی نیست، مقرراتِ لازم‌الاجرا است

روحانی: دستورالعمل‌های ستاد کرونا صرفا توصیه پزشکی نیست، مقرراتِ لازم‌الاجرا است

رئیس جمهور خواستار گزارش وزیر بهداشت مبنی بر تغییر شیوع تاج در بعضی از شهرها از “هشدار” و “قرمز” به “زرد” یا “سفید” شد تا با ابراز امیدواری که “این گزارش نقش بسیار مهم مردم را در روند مقابله با” نشان دهد که بیماری تاج ناشی از این واقعیت که آنها از دستورالعمل پیروی می کنند و هشدارهای خود را جدی می گیرند ، شکی نیست که این رویارویی و درگیری بدون حمایت مردم امکان پذیر نخواهد بود. ”

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، حجاج اسلام و مسلمانان حسن روحاني گفت: “شكي نيست كه بيماري عروق كرونر تنها با طراحي و تعيين دستورالعمل هاي بهداشتي ، نظارت و مراقبت از طرف هاي مسئول مي تواند مقابله كند و اثربخشي اين نبرد نياز به نظارت و كنترل جامع ، هوشمندانه و دقيق توسط دستگاه هاي ذيربط دارد. ” و همچنین از طرف خود مردم.

رئیس جمهور همچنین ابراز پشیمانی از ادامه وضعیت قرمز در برخی از مناطق و شهرهای کشور یا احتمال تغییر وضعیت هشدار به قرمز در برخی از شهرهای دیگر ، اظهار داشت: مردم به ویژه در این شهرها باید با دقت و حساسیت بیشتری از دستورالعمل های پزشکی پیروی کنند ، زیرا شرایط ادامه دارد. این ممکن است به مراحل ظریف منجر شود ، که در این صورت قطعاً مجبور خواهیم شد محدودیت های خاصی را اعمال کنیم. در عین حال ، همه باید نگران خستگی ، فرسودگی و از بین رفتن کادر پزشکی این کشور باشند که بیش از چهار ماه متوالی در برابر کرونا خستگی ناپذیر کار کرده اند.

مقامات تاج گذاری منطقه ای علل رشد ویروس در مناطق خود را تعیین می کنند

روحانی تأکید کرد: مسئولان ستاد در برابر تاج گذاری موظفند دستورالعمل ها را اجرا و از نزدیک نظارت کنند و لازم است علل رشد را شناسایی کرده و شیوع تاج گذاری را در استان های خود به سرعت کاهش ندهیم تا متناسب با دلایل رشد و افزایش باشد. در حال دویدن.

رئیس جمهور افزود: “هنوز هم لازم است مردم از حضور در مجالس ، اجتماعات ، عروسی ها ، مجالس عزاداری و فضاهای بسته و جلوگیری از استفاده از ماسکی که جلوه خود را به خوبی نشان داده است ، به عنوان یک ضرورت و اجبار استفاده کنند.”

ما باید زندگی جدیدی را برای انطباق با Coronavirus تجربه کنیم

روحانی همچنین به عموم مردم گفت: “دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با فستون فقط مشاوره پزشکی نیست و باید یک مقررات پزشکی در نظر گرفته شود که برای کنترل بیماری لازم باشد.” “در این رابطه ، ما باید زندگی جدیدی را برای سازگاری با این ویروس آزمایش کنیم و دستورالعمل های زیر باید به یک روش معمول تبدیل شود.”

رئیس جمهور خواستار همکاری بیشتر سازمان های مردم نهاد و ایجاد پویایی اجتماعی برای نهادینه کردن فرهنگ اجرای دستورالعمل های کرونا شد و از مردم خواست تا با نهادهای نظارتی همکاری کنند تا به یکدیگر نیازهای اجرای دستورالعمل های بهداشتی را یادآوری کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل