روایت مریلا زارعی و بهروز شعیبی از بازی در فیلم ترور یک دانشمند هسته‌ای

بازی | بهروز شعیبی | دانش

روایت مریلا زارعی و بهروز شعیبی از بازی در فیلم ترور یک دانشمند هسته‌ای

مریلا زارعی پس از ایفای نقش همسر شهید داریوش رضایی نژاد گفت: آنها.

به گزارش سلام دکتر، در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر، «حناس» به کارگردانی حسین دارابی که سال گذشته فیلم مصلحت را ساخته بود، گزارشی رایگان از قتل شهید داریوش رضایی نژاد، دانشمند هسته ای در این شرکت منتشر کرد. مرکز همایش های برج میلاد مقابل همسرش.

محمدرضا شفا فیلمساز با تشکر از شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد گفت: آنچه در این فیلم نمایش داده می شود حاصل اعتماد شماست.

دارابی درباره انتخاب مریلا زارعی و اینکه آیا دستوری برای آمدنش صادر کرده است، گفت: یک اشتباه می تواند کار کل تیم را خراب کند اما خواهر پیرانی با وجود اینکه می توانستند دخالت کنند به ما اعتماد کردند.

مریلا زارعی نیز در این باره گفت: خواهر پیرانی دستم را خیلی پایین گذاشتند و من این جسارت را دارم که بگویم گوهری به نام عشق و وفا و ایمان از او دریافت کردم و سعی می کنم شرمنده او نباشم و می خواهم. آنها را انجام دهند. برای من دعا کنید ما روی صحنه هستیم اما خیلی نزدیک نیستیم چون کار سختی است، می‌پرسم آیا به من اعتماد دارند تا کار را رها کنم. امروز برای اولین بار فیلم را دیدم و با دیدن اشک هایشان جوابم را گرفتم.

وی در گفتگو با همسر شهید گفت: خواهر پیرانی اگر نقصی داشت ما را ببخش و خداوند ما و تو را حفظ کند.

دارابی در خصوص صحنه ترور گفت: به دلیل مسائل امنیتی و مسائل امنیتی ورود به برخی داستان ها سخت است و اصلاً نمی خواهیم فیلم بسازیم، می خواهیم نظر بدهیم. احساس چنین رفتاری در این شرایط. اگر از زاویه دیگری وارد شویم، می توانیم تبدیل شویم، که سعی می کنیم از آن اجتناب کنیم.

وی تاکید می کند که این فیلم تنها ریشه در واقعیت دارد و برگرفته از زندگی و قتل شهید رضایی نژاد است.

بهروز شعیبی درباره نقش خود – شهید رضایی نژاد – نیز می گوید: حناس را خیلی دوست دارم، هم به خاطر حرف هایش و هم به خاطر بازیگران این فیلم، اگر سوء تفاهمی پیش نیاید بزرگترین افتخار برای من همکاری با اوست. مریلا خانم زارعی. چند سال پیش اتفاق افتاد.

احسان ثقفی درباره نقص مشاهده شده در سیستم امنیتی فیلم گفت: نمی خواهیم به برخی مسائل دسترسی پیدا کنیم.

دارابی درباره انتخاب وحید رهبانی نیز می گوید: وحید رهبانی نقش قهرمانانه تری داشته است و از عواقب قهرمان می ترسیم.

سیاوش طهمورث با اشاره به اینکه 56 سال است که به عنوان بازیگر فعالیت می کند اما هرگز برای افتتاحیه و اختتامیه دعوت به عمل نیاورده و بسیاری از بازیگران در حال حاضر فضایی ندارند، گفت: اکنون که این فیلم را دیدم. می توانم بگویم فیلم است.

کوثر حیدری بازیگر نقش آرمیتا نیز در این ملودی گفت که امیدوارم سربلند باشد.

مریلا زارعی، بهروز شعیبی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، آرش قاسمی، حسین دارابی از جمله بازیگرانی بودند که در این همایش حضور داشتند.

انتهای پیام/