روایتی غیرافسانه‌ای از راه آهن سراسری ایران

کاوش آنلاین از تاریخ “روم-شهبازان” ، تاریخ و تاریخ بزرگراه ایران ، آغاز شده است.

روایتی غیرافسانه‌ای از راه آهن سراسری ایران

به گزارش سلام دکتر ، منبع این گزارش می گوید: راه آهن ایران نامی است که این روزها به دلیل قرار گرفتن در فهرست میراث جهانی یونسکو بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از چالش های فنی در عبور از رشته کوه های البرز و زاگرس و مسیرهای زیبای مسیر ایجاد شده به دلیل وجود آن در شرایط آب و هوایی مختلف ، بخشهای شناخته شده ای از جاده کشور است چشم انداز ، اما یافتن شرکتهای م effectiveثر و نیروی انسانی در این پروژه حداقل است. به شما مقاومت کرده اید.

داستان رم-شهبازان بر اساس مطالعه دقیق تر اسناد باقیمانده از شرکت ها و ترافیک ، مهندسان پروژه و تحقیقات میدانی با قطار ملی ، با تکیه بر نمایش بخش بی نظیری از این دارایی ارزشمند شرکتی است.

در این داستان ، ما سعی کرده ایم داستانهای مکرر و بعضاً منتشر نشده از تاریخ قطار ایران را منتشر کرده و مخاطب را با بخشی از داستان آشنا کنیم -امروزه سالهاست که پس از داستانهای جعلی فراموش شده است.

این دارایی ارزشمند شرکت مدیون ایده ها و تیم هایی است که سالها در این کشور دور از خانه خود ایستاده اند و چهره ای انسانی به این قطار سخت گیر بخشیده اند. ممکن است مجبور شوید از قطار پیاده شوید تا در طول این جاده 1394 کیلومتری نگاه کنید و کاوش کنید.

این مستند 50 دقیقه ای ، بر اساس تحقیقات محمد محسنیان ، به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا صاحبی توسط نرگس صفری ، از 25 سپتامبر مصادف با 83 مین سالگرد افتتاح راه آهن ساری به صورت آنلاین در هاشور منتشر شده است. انجام دادن.

راه آهن ایران در 3 اوت 1400 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد و به عنوان بیست و پنجمین میراث جهانی ایران به ثبت رسید.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید