رسانه عمومی

رشیدی کوچی: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند

یکی از اعضای کمیته امور داخلی و کمیته های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری رابطه خوبی با جوانان دارد.

به گزارش سلام دکتر ، جلال رشیدی کوچی بعد از ظهر امروز در مجمع عمومی قوه مقننه ، با موافقت وزیر پیشنهادی فرهنگ ، گردشگری و صنعت ، گفت: من احساس می کنم که من از کانون تمدن ایران هستم ، جهانهای بهتر و من از تهدیدات موجود در فضای سفر مطلع باشید. طرح آقای ضرغامی برای رفع مشکلات مناسب است و ایده وی جامع است. از شمال به جنوب ایران پارس در برنامه خود دیده شده است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری می تواند در این زمینه تغییر ایجاد کند. این نشان داده است که پتانسیل قابل توجهی برای گردهم آوردن آژانس ها برای پیشبرد امور دارد. ” او هم حقوق و هم شرع را خوب می داند. ارتباط بسیار قوی با حوزه فرهنگی دارد و کنترل کاملی بر حوزه تبلیغات دارد که برای عملکرد این سایت ضروری است. ارتباط با جوانان یکی از ویژگی های آنهاست. من او را در صفحه اینستاگرام خود دنبال کردم و دیدم که او در کنار جوانان است و به نظرات آنها پاسخ داد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اگر برنامه های آنها به درستی اجرا شود ، همه تهدیدها جهانی می شوند. او کسی است که می تواند رفتار را در زمینه میراث فرهنگی تغییر دهد و تاریخ گذشته را از طریق پیاده سازی اساسی و سیستم عادی تهدیدهای انسانی به جهان غیرممکن تغییر دهد. این می تواند راهی برای دشمنان باشد و نکات مثبت کاذب ایجاد شده توسط دشمنان در این منطقه را از بین ببرد. آقای ضرغامی ، این پتانسیل را دارد که شرکت هریتیج را به عنوان یک شرکت نفتی به خدمات پردرآمد تبدیل کند.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید