رسانه‌های جیره‌خوار غرب با خدا و معنویت دشمنی دارند

غربی‌ها سال‌هاست به بلا گرفتار شده‌اند/ترویج فحشاء موجب زوال جامعه می‌شود

سلام دکتر/ قم یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌هایی که بخشی از فرهنگ غرب هستند، مردم را از خدا دور می‌کنند و دشمن معنویت، تمسخر ارزش‌های دینی و ترویج برهنگی و تضعیف جایگاه مادران و مادران هستند. make women آنها به فروش می گویند و در عین حال ظاهری درخشان ایجاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، پیش از قرائت قرآن کریم در حرم بانوی کرامت، با استناد به نکات تفسیری بند بیست و یکم، می گوید: عمل به حکمت اساسی، یک سنت مبتنی بر حکمت است و خرد یعنی ارزش ها و دانش های ریشه دار و پایدار.

وی می افزاید: «حکمت، چنان که در داستان ها آمده است، دلالت بر درک، دانش و معرفت عمیق تری دارد که انسان را به بندگی خدا و رهایی از گناه وادار می کند».

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: فرهنگ مبتنی بر حکمت قدرتمندتر است و اقتدار امت اسلامی را خدشه دار می کند و در مقابل فرهنگ تهاجم پایه های آن را حفظ می کند.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: فرهنگ مبتنی بر هوا و شور، نقطه مقابل فرهنگ خردمندی است و موجب زوال حاکمیت یک کشور می شود.

وی افزود: در سوره لقمان با دو روایت مواجه هستیم، اول: سیره فرهنگی شهوترانی که مبتنی بر هوا و شهوت است و کسانی که این گونه اعمال را انجام می دهند، با تعالی به دنبال دور کردن مردم از راه خدا هستند که این امر بر اساس تعالی است. در آیه 6 لقمان آمده است. بوده است.

حاج ابوالقاسم خاطرنشان می کند: مصداق بارز فرهنگ شهوترانی در فرهنگ غرب امروز و مروج این فرهنگ غربی رسانه های آنان هستند که به دنبال تخریب فرهنگ قرآنی و تأثیرات خشونت آمیز و گرانبها و ایجاد تپه ها هستند، اما گناه: اربابان لباس عزت دارند.

وی می‌افزاید: رسانه‌ها که جزء اصلی فرهنگ غربی هستند، مردم را از خدا دور می‌کنند و دشمن معنویت هستند، مبانی دینی را به سخره می‌گیرند و برهنگی را ترویج می‌کنند، مادران را تحقیر می‌کنند و زنان را به فحشا دعوت می‌کنند. ، هر چند وقت یکبار کارها را انجام می دهند.

سخنران مذهبی بانوی بزرگوار یادآور شد: آمریکایی های جنایتکار و کمدین عربستان سعودی مصداق بارز این نوع فرهنگ هستند و شبکه ها و رسانه هایی که به آنها خدمت می کنند نیز غذای آنها را می خورند.

وی با اشاره به نوع دوم کار فرهنگی افزود: عمل فرهنگی مبتنی بر حکمت دومین نوع کار فرهنگی است که راه درست را پیش روی مردم قرار می دهد که در آیه 12 سوره لقمان به آن اشاره شده است.

حاج ابوالقاسم گفت: شکر خدا و دوری از لحظه، یکی از مهم ترین جلوه های فرهنگی حکمت است، زیرا خداوند تنها خدای فرهنگی حکمت است، در حالی که آنها خدای فرهنگ های شهوانی هستند. ایسو و غرور جهان

وی تاکید کرد: در فرهنگ حکمت بنیان فیض بر پدر و مادر تحمیل شده است که طبق روایات بالاترین کار خداوند است، اما در سنت شهوترانی توصیه می شود به پدر و مادر خود در گوشه مهد تکریم کنید. و خوشحال شوید

حاج ابوالقاسم در پایان می گوید: اطاعت و امر به معروف یکی دیگر از مفاهیم فرهنگی حکمت مستقر، اما صاحبان فرهنگ تحقیر هوس ارزش های دینی است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل