رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

راه حل مشکل اتصال به سرور های بازی رینبو سیکس

پیش از ادامه ی مقاله ، در صورت نیاز به  به سایت ایرانیکاسرور مراجعه کرده و از پلن های فوق العاده با قیمت های عالی دیدن کنید. در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید هنگام مواجه شدن با خطای اتصال سرور با کد خطای 3-0x0001000B از ان ها استفاده کنید:

Dns برای رینبو سیکس | بهترین dns برای رینبو سیکس | بهترین سرور رینبو برای ایران

  • وضعیت سرور Rainbow Six Siege را بررسی کنید.
  • اتصال اینترنت خود را تست کنید.
  • مطمئن شوید که درایور شبکه شما به روز است.
  • چرخه برق را روی رایانه شخصی و روتر خود انجام دهید.
  • کش DNS را پاک کنید و IP خود را تمدید کنید.
  • سرور DNS پیش فرض خود را به Google DNS تغییر دهید.
  • یکپارچگی فایل های بازی را بررسی کنید.
  • Rainbow Six Siege را از طریق فایروال ویندوز مجاز کنید.
  • پورت های مورد نیاز را فوروارد کنید.
  • عیب یابی در حالت بوت تمیز.

2] اطمینان از اتصال به اینترنت

برای شروع، سرعت اینترنت خود را بررسی کنید و ببینید آیا آنقدر خوب است که بتوانید بازی های آنلاین را بدون مشکل انجام دهید. جدای از آن، در صورت وجود مشکلات وای فای را عیب یابی کنید. و در صورت امکان، به جای اتصال بی سیم از اتصال سیمی استفاده کنید زیرا برای بازی قابل اعتمادتر است. اگر مشکل اینترنت وجود ندارد، می توانید راه حل احتمالی بعدی را برای رفع خطا امتحان کنید. 3] مطمئن شوید که درایور شبکه شما به روز است ممکن است مشکل اتصال به اینترنت به دلیل قدیمی بودن درایور شبکه شما باشد که باعث ایجاد خطا  می شود. بنابراین، باید مطمئن شوید که درایور شبکه شما به آخرین نسخه به روز شده است. برای انجام این کار، در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

  • سعی کنید درایورهای شبکه را به صورت دستی با استفاده از برنامه تنظیمات به روز کنید. تنظیمات را باز کنید و برای دانلود و نصب به‌روزرسانی‌های درایور به قسمت Windows Update > Advanced options > Optional Update بروید.
  • از روش مرسوم برای به روز رسانی شبکه و سایر درایورهای دستگاه استفاده کنید، یعنی برنامه Device Manager.
  • به وب سایت رسمی سازنده دستگاه خود بروید و جدیدترین درایورها را مستقیماً از آنجا دریافت کنید.
  • برای به‌روزرسانی خودکار درایورهای شبکه و سایر دستگاه‌ها، یک نرم‌افزار به‌روزرسانی درایور شخص ثالث را دانلود و نصب کنید.

6] سرور DNS پیش فرض خود را به Google DNS تغییر دهید

اگر راه‌حل‌های بالا جواب نداد، سعی کنید از DNS پیش‌فرض خود به سرور DNS Google بروید. از آنجایی که ممکن است یک خطای اتصال به دلیل ناسازگاری با سرور DNS پیش‌فرض اختصاص داده شده به شما ایجاد شود، استفاده از یک DNS عمومی قابل اعتماد ممکن است به شما در رفع آن کمک کند. کاربران استفاده از سرور DNS گوگل را مفید می دانند. بنابراین، شما می توانید همین کار را انجام دهید و ببینید که آیا برای شما کار می کند یا خیر. در اینجا مراحل راه اندازی Google DNS Server در ویندوز 11/10 آمده است:

  1. ابتدا Win+R را فشار دهید تا کادر محاوره ای Run باز شود و ncpa.cpl را در آن تایپ کرده و وارد کنید تا پنجره Network Connections ظاهر شود.
  2. سپس بر روی اتصالی که در حال حاضر استفاده می کنید کلیک راست کرده و سپس روی گزینه Properties ضربه بزنید.
  3. پس از ورود به پنجره Properties، روی گزینه Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) کلیک کنید و دکمه Properties را بزنید.
  4. پس از آن، گزینه Use the following DNS server addresses را انتخاب کنید و سپس آدرس های زیر را در فیلدهای مربوطه وارد کنید:

7] یکپارچگی فایل های بازی را بررسی کنید

  • ابتدا اپلیکیشن Ubisoft Connect را باز کرده و به تب Games بروید.
  • حالا بازی Rainbow Six Siege را انتخاب کنید و از پنل سمت چپ روی گزینه Properties کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه Verify files که در قسمت Local files وجود دارد کلیک کنید.
  • شروع به تأیید فایل های بازی شما و اسکن برای موارد بد می کند.
  • پس از انجام، یک گزینه Repair از شما خواسته می شود. به سادگی دکمه Repair را فشار دهید و تمام فایل های بازی آسیب دیده را برطرف می کند.
  • در نهایت می توانید بازی را دوباره باز کنید و بررسی کنید که آیا خطای 0x0001000B برطرف شده است یا خیر.
  1. ابتدا مشتری Steam را راه اندازی کنید و به کتابخانه بروید.
  2. اکنون بازی Rainbow Six Siege را در کتابخانه خود پیدا کرده و روی آن کلیک راست کنید.
  3. از منوی زمینه ظاهر شده، گزینه Properties را انتخاب کنید.
  4. پس از آن، به تب Local Files بروید و روی دکمه Verify Integrity of Game Files کلیک کنید.
  5. اجازه دهید استیم فایل های بازی را اسکن و تعمیر کند.
  6. پس از تکمیل فرآیند، بازی خود را دوباره باز کنید و ببینید که آیا خطا در حال حاضر متوقف شده است.

فایروال شما ممکن است باعث خطای موجود باشد. برای بررسی آن، می توانید فایروال خود را غیرفعال کنید و ببینید که آیا خطا برطرف شده است یا خیر. اگر بله، می توانید اجازه دهید بازی از طریق فایروال خود خطا را برطرف کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید rainbow six siege با ما در ارتباط باشید .

  1. ابتدا از منوی Start اپلیکیشن Windows Security را جستجو و باز کنید.
  2. اکنون به قسمت Firewall & network protection بروید و روی گزینه Allow an app through firewall کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد، روی دکمه تغییر تنظیمات ضربه بزنید و بررسی کنید که آیا بازی Rainbow Six Siege در لیست برنامه ها وجود دارد یا خیر. اگر نه، می‌توانید با استفاده از گزینه Allow another app > Browse، بازی قابل اجرا را اضافه کنید.
  4. پس از آن، بازی را انتخاب کنید و آن را در شبکه های خصوصی و عمومی مجاز کنید.
  5. پس از اتمام، سعی کنید بازی را اجرا کنید و بررسی کنید که آیا خطا برطرف شده است.

9] پورت های مورد نیاز را فوروارد کنید

کاری که می توانید انجام دهید این است که پورت های مورد نیاز را فوروارد کنید و ببینید که آیا خطا برطرف شده است. ممکن است پورت های مورد نیاز بازی بسته باشند. در نتیجه باعث ایجاد مشکل در برقراری ارتباط بین سرورهای بازی و بازی می شود. ابتدا یک مرورگر وب باز کنید و به تنظیمات روتر خود دسترسی پیدا کنید. برای این کار باید آدرس IP روتر خود را وارد کنید. می تواند یکی از آدرس های زیر باشد: پس از آن، تنظیمات را ذخیره کرده و روتر خود را مجددا راه اندازی کنید. اکنون می توانید بازی را باز کنید و بررسی کنید که آیا خطا برطرف شده است یا خیر. درگیری های نرم افزار شخص ثالث باعث ایجاد چنین خطاهایی می شود. از این رو، راه اندازی ویندوز تنها با مجموعه ای ضروری از درایورها و خدمات باید این خطا را برطرف کند. در اینجا مراحل انجام این کار وجود دارد:

  1. ابتدا با استفاده از کلید ترکیبی Windows+R کادر محاوره ای Run را باز کنید.
  2. سپس در کادر Open msconfig را تایپ کرده و وارد کنید تا پنجره System Configuration ظاهر شود.
  3. اکنون، به تب Services بروید و گزینه Hide all Microsoft services را علامت بزنید تا مطمئن شوید که یک سرویس ضروری ویندوز را خاموش نکرده اید.
  4. در مرحله ی بعد دکمه Disable all را فشار داده و روی دکمه Apply ضربه بزنید.
  5. سپس به تب Startup بروید و دکمه Open Task Manager را فشار دهید.
  6. حالا تمام نرم افزارها و برنامه های راه اندازی را غیرفعال کنید.
  7. نهایتا کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس بازی را اجرا کنید.

چگونه خطای اتصال R6S را برطرف کنم؟ چرا نمی توانم به سرورهای Siege متصل شوم؟ علاوه بر این، اتصال ضعیف و ناپایدار اینترنت نیز می تواند همین مشکل را ایجاد کند. بنابراین، مطمئن شوید که به یک اتصال اینترنتی فعال متصل هستید. چگونه خطای 3 0x0001000B را برطرف کنم؟ جدای از آن، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید، درایورهای شبکه را به روز کنید، شبکه خود را بازنشانی کنید، کش DNS را پاک کنید، بازی را از طریق فایروال خود مجاز کنید، فایل های بازی را تأیید و تعمیر کنید، یک بوت تمیز انجام دهید، از یک DNS عمومی Google استفاده کنید و غیره. می توانید به سادگی این راهنما را برای رفع خطا دنبال کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.