رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

راهنمای خرید حوله خوب و باکیفیت

در این مقاله قصد داریم انواع حوله تن پوش یا حوله پالتویی و کاور فرش را برای شما معرفی کنیم تا شما بتوانید در نهایت خرید خوبی داشته باشید‌، زیرا که حوله همان طور که می‌دانید یکی از مهم ترین کالاهای موجود در هر خانه‌‌ای هستند. هر فردی با هر نوع سنی از یک نوع خاصیاز حوله استفاده می‌کند و البته برخی از افراد نیز هستند که نوع و جنس پارچه حوله‌‌ای که استفاده می‌کنند برایشان بسیار مهم است.با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله با حوله تن پوش و انواع آن بهتر آشنا شوید.
A guide to buying good quality towelsحوله‌های تن پوش از لحاظ جنس، سایز، طرح و رنگ دارای انواع مختلفی هستند. در واقع تنوع حوله پالتویی با توجه به موادی که در تولیدحوله استفاده می‌کنند بستگی دارد. در ادامه قصد داریم شما را با انواع حوله تن پوش که دارای تفاوت‌هایی از لحاظ جنس هستند آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

حوله پنبه‌‌ای

اگر شما از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به نوع حوله‌های با جذب بالا دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از انواع حوله تن پوش با جنس پنبه‌‌ای استفاده کنید زیرا این نوع حوله‌ها دارای جذب آب بسیار بالایی هستند. به طور دقیق تر پنبه می‌تواند در حالت عادی ۲۵ برابر وزنی که داردمایعات را به خود جذب کند. نکته جالب این نوع حوله‌ها لطافت و نرمی‌بسیار زیاد آن‌ها است.البته قیمت بسیار مناسب آن یکی دیگر از مزیت‌های این نوع حوله‌ها است. از این نوع حوله‌ها بیشتر در هتل‌ها استفاده می‌کنند
زیرا که کیفیت و ماندگاری بسیار زیادی را دارند.

 حوله پنبه و پلی استر

یکی دیگر از انواع حوله تن پوش آن‌هایی هستند که از پنبه و پلی استر ساخته شده اند. به عبارتی بهتر این نوع حوله‌ها از  ۸۶ درصدپنبه و ۱۴ درصد پلی استر تولید می‌شوند. از مزیت‌های این نوع حوله‌ها می‌توان به دوام بالای آن‌ها و همچنین کارایی زیاد آن‌ها اشاره کرد.

 حوله پنبه‌‌ای ارگانیک

اگر شما مبتلا به آلرژی هستید و یا به صورت کلی پوست حساسی دارید بهترین نوع حوله حمام تن پوش برای شما آن حوله‌‌ای استکه از پنبه ارگانیک ساخته می‌شود. حوله‌های پنبه ارگانیک به دلیل کاربرد خاصی که دارند بین بسیاری از افراد محبوب هستند.از جمله فواید این نوع حوله‌ها این است که به دلیل اینکه به طور کامل از مواد طبیعی ساخته شده اند و در واقع در تولید آن‌هاهیچگونه ماده شیمیایی استفاده نشده است، بنابراین بسیار با محیط زیست سازگار خواهند بود. جالب است بدانید که حتیدر هنگام کاشت این نوع پنبه‌ها از هیچ آفت کش و سمی‌استفاده نشده و همچنین به طور معمول این نوع حوله‌ها برای افراد دارای حساسیت و یا نوزادان به کار می‌روند.

 حوله‌های  Zero Twist

این نوع حوله از دیگر انواع تن پوش‌ها است که به طور طبیعی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به دیگر حوله‌ها سبک‌تر می‌باشد، به این دلیل که در این نوع حوله‌ها پنبه بسیار کمتری استفاده شده است در نتیجه این امر موجب می‌شود که حوله آب کمتری را جذب خود کند و بنابراین این حوله نسبت به دیگر حوله‌ها سریع تر خشک می‌شود‌. از جمله فواید این حوله این است که با محیط زیست سازگار است‌.

حوله‌های ابریشم و ساتن

تن پوش حمام افراد خاص. اگر زیبایی ظاهری حوله برای شما مهم است ما به شما حوله‌های ابریشم و ساتن را توصیه می‌کنیم. این حوله‌ها را از نخ‌هایی با جنس ابریشم و ساتن می‌سازند و به همین دلیل است که این حوله‌ها بسیار با ظرافت و سبک هستند و در واقع کاربرد راحتی دارند. این حوله‌ها به طور معمول برای فصلی همچون تابستان بسیار مناسب هستند. البته باید به این نکته دقت کنید که این نوع حوله‌ها بسیار گران هستند و اگر هر گونه خطایی در شست و شوی آن‌ها کنید باعث کوچک شدن حوله ابریشم و ساتن می‌شود.

 حوله پشم ارگانیک

این نوع حوله‌ها را معمولا از پشم گوسفند می‌سازند و به همین دلیل است که دارای نرمی‌زیادی می‌باشند و البته همین امر نیز موجب شده است که این نوع حوله افراد زیادی را به خود جذب کند. البته باید به این نکته نیز دقت کنید که این نوع حوله‌ها جذب آب بسیار پایینی دارند.

 حوله پشم مصنوعی

از جمله مزیت بسیار مهم این نوع حوله تن پوش می‌توان به این مورد اشاره کرد که بسیار مقاوم هستند و توانایی جذب کردنمایعات بسیار زیادی را دارند. این نوع حوله‌ها را به طور معمول تا مچ پا تولید می‌کنند تا حس گرما و راحتی را برای شما فراهم کنند.

  •  حوله بامبو
    از انواع حوله تن پوش دیگر است که از بامبو ساخته می‌شوند و بسیار با محیط سازگار می‌باشند. از خاصیت‌های مفید
    این نوع حوله‌ها ضد حساسیت بودن آن‌ها و همچنین خاصیت
    ضد باکتری می‌باشد. جنس این نوع حوله که بامبو است بسیار نازک و سبک است. بنابراین این نوع حوله‌ها را به افرادی که دارای حساسیت هستند بسیار پیشنهاد می‌کنیم. اما باید بدانید که این نوع حوله نیز نسبت به دیگر حوله‌ها مقداری گران تر است‌.

 حوله میکروفیبر

این حوله از دیگر انواع حوله تن پوش است که حتی نسبت به ابریشم نیز ظرافت بیشتری دارد و قدرت جذب آن نیز بسیار بالاتر است.از جمله دیگر ویژگی مفید این نوع حوله‌ها سبک بودن و ماندگاری زیاد آن‌ها است و البته برای افراد دارای حساسیت نیز بسیار مفید است.

حوله نایلونی

این نوع حوله را نیز می‌توانید در بازار پیدا کنید که البته دارای قیمت بسیار پایینی است اما ویژگی‌های مثبت کمتری نسبت به دیگر حوله‌ها دارد.

نکات مهم خرید انواع حوله پالتویی

پس از حمام کردن با آب گرم و رفع کردن خستگی هیچ حسی بهتر از استفاده کردن از انواع حوله تن پوش یا همان انواع حوله پالتویی برای خشک کردن بدن نیست. به هر حال خوشبختانه امروز به راحتی می‌توانید انواع حوله پالتویی را با اشکال، سایزها و طرح‌های مختلف در بازار پیدا کنید. در ادامه قصد داریم یک سری نکات مهم را به هنگام خرید انواع حوله پالتویی برای شما ارائه دهیم تا شما بتوانید در نهایت خرید بسیار خوبی داشته باشید.

جنس حوله : اولین مورد که هر خریدار باید به آن دقت کند جنس حوله است. امروزه برای تولید انواع حوله پالتویی همان طور که اشاره کردیم از جنس‌های مختلفی همچون پنبه، الیاف مصنوعی (پلی استر)، بامبو، پشم، میکروفیبر و دیگر مواد استفاده می‌کنند که به طور مفصل آن‌ها را در پارگراف قبلی برای شما توضیح دادیم، با دقت آن‌ها را مطالعه کنید و جنسی که برای شما بسیار مفید است را در انتخاب کنید.

اندازه حوله : نکته دیگری که باید برای خرید انواع حوله پالتویی مورد نظر بگیرید اندازه حوله است. شما باید دقت کنید که اندازه حوله با عرض شانه و همینطور با قد شما مناسب باشد. بنابراین بهتر است که ابتدا معین کنید که چه نوع حوله‌‌ای را مد نظر دارید برای مثال اگر حوله‌‌ای که مورد نظر شما است باید تا روی زانو یا زیر زانو باشد و یا حتی تا ساق پایتان باشد را مشخص کنید.

نحوه بستن حوله : بهتر است بدانید که انواع حوله پالتویی با کمربند و یا با دکمه در بازار وجود دارد که شما باید با توجه به سلیقه خود و اینکه با کدام راحتی خود را خواهید داشت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کلاهدار یا بدون کلاه : انواع حوله پالتویی در دو نوع با کلاه و یا بدون کلاه ساخته می‌شوند و شما می‌توانید هر کدام را که‌ مایل هستید خریداری کنید البته ما به شما توصیه می‌کنیم حتما نوع کلاهدار را خریداری کنید تا پس از حمام گرفتن بتوانید خیلی خوب رطوبت موهایتان
خشک کنید و از سرماخوردگی دوری کنید.

جیب دار یا فاقد جیب : انتخاب حوله تن پوش با جیب و یا بدون جیب کاملا به سلیقه شما باز می‌گردد و شما با هر کدامیک که راحت هستید می‌توانید آن را خریداری کنید.

رنگ : انتخاب کردن رنگ نیز به سلیقه و علاقه شما خریداران باز می‌گردد. با این وجود پیشنهاد می‌کنیم که بهتر است در هنگام خرید رنگ حوله‌های تن پوش به مواردی همچون سن و جنسیت بسیار دقت کنید.

قیمت حوله پالتویی : انواع حوله پالتویی با توجه به سایز و جنسی که از آن‌ها ساخته شده اند متفاوت است که البته شما حتما باید
با دقت به بودجه‌‌ای که دارید و همچنین کیفیت محصول مورد نظر اقدام به خرید کنید.برای اطلاع از قیمت حوله یزدی انواع حوله ها به بخش فروشگاه  مراجعه کنید

تن پوش حوله‌‌ای

یکی از مهم ترین کالاهایی که روزمره استفاده زیادی از آن‌ها می‌شود حوله پالتویی حمام است که همان طور که به آن اشاره کردیم معمولا پس از حمام از آن استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید در خرید این نوع حوله‌ها باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید که در متن قبلی
به آن‌ها اشاره کردیم.

اما در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌های حوله تن پوش خوب آشنا کنیم و برای شما شرح دهیم که چگونه تن پوش حوله‌‌ای برای شما مناسب باشد.در ابتدا این نکته را که در مورد جنس حوله است در نظر بگیرید که حوله‌های تن پوش همان طور که به آن‌ها اشاره کردیم دارای جنس مختلفی همچون  پنبه، میکرو فیبر، پشم، پلی استر و بامبو و غیره هستند. اما ما به شما توصیه می‌کنیم که بهتر است از حوله ۱۰۰ درصد پنبه استفاده کنید زیرا که این نوع حوله هم لطافت بالایی دارند و هم اینکه توانایی جذب آب بسیار زیادی دارند و بنابراین برای راحتی و سلامتی شما بسیار کاربردی خواهند بود.

نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن دقت کنید وزن حوله است. باید بدانید ‌که هر حوله با توجه به کاربردی که دارد دارای وزن خاص خود خواهد بود. در صورتی که یک حوله دارای وزن زیادی باشد به طور طبیعی پرزهای بلندتری خواهد داشت و این موضوع به دلیل این است که آب بیشتری جذب شود. بنابراین اگر تمایل دارید حوله‌‌ای داشته باشید که آب را به خوبی جذب کند بهتر است از حوله با وزن زیاد استفاده کنید.

نکته دیگری که دقت کردن به آن باعث می‌شود تن پوش حوله‌‌ای بسیار مناسب شما باشد این است که حتما سعی کنید حوله‌‌ای را خریداری کنید که از قبل شسته شده باشد تا بعد از خرید رنگ خود را از دست ندهد‌. حوله‌های پالتویی یکی از پرکاربردترین انواع حوله‌های حمام هستند که به نام حوله‌های تن پوش یا پوشیدنی هم شناخته می‌شوند.

این حوله‌ها به دلیل استفاده راحت و ابعادی که دارند مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته‌اند. اما ملاک خرید حوله‌های تن پوش فقط احساس راحتی در هنگام استفاده از آن‌ها نیست. مواردی مهمی مانند جنس الیاف، تشخیص ماندگاری و ثبات رنگ نیز باید در هنگام خرید حتی بهترین مارک حوله تن پوش مورد بررسی قرار گیرد.

منبع:

buy textiles