«دیپلماسی بازی‌های دیجیتال» منتشر شد

کتاب “دیپلماسی بازی: مفهوم شناسی ، وضعیت و ارزیابی” توسط اکبر نصراللهی (رئیس گروه علوم اجتماعی ، ارتباطات و مطالعات رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی) و فرزانه شریفی (مدیر موسسه ملی بازی ها) منتشر شده است.

به گزارش سلام دکتر ، این کتاب شامل هفت فصل از بازی های دیجیتال از تاریخ تا تاریخ ، برنامه نویسی بازی و سپس تحلیل بازی ها با بار سیاست و فرهنگ است و توسط بنیاد ملی بازی منتشر شده است.

معرفی کتاب “دیپلماسی بازی دیجیتال”: این کتاب اولین اثر ملی در زمینه سیاسی بازی دیجیتال است ، ضمن ارائه اصول آموزش و مجموعه دیدگاه های محققان داخلی و بین المللی. در این مرحله بین المللی ، برای تجزیه و تحلیل یکی از مهمترین بازیهای سیاسی جهان. یعنی “ندای وظیفه” است.

این اثر با رویکرد ترکیبی از دیپلماسی و بازی ها برای محققان آینده ساخته شده است و نویسندگان آن معتقدند که قدرت بازی ها در گسترش ایده های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی عمیق و در عین حال گسترده است و تهدیدات و وجود آن این رسانه باید ترکیب شود. به جای “اطلاعات خطا” برای “پروکسی” پذیرفته و استفاده می شود. نویسندگان همچنین از بی توجهی و ناکافی بودن صاحبان خانه به قدرت بازی ها برای پیگیری مکان های دولتی انتقاد کردند و گفتند که بازی های دیجیتال سال گذشته بیش از 110 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است ، عبور می کند و 2.2 میلیارد بازیکن دارد.

وی در بخش مقدماتی این کتاب گفت: وضعیت رسانه های اجتماعی به جایی رسیده است که در ایران است ، با معرفی “بازی” به عنوان یک رشته فنی به دانشگاه ملی و موسسه بازی ، “دیجیتال برنامه درسی یادگیری “بر اساس تحقیق و رویکرد منحصر به فرد ورود به دانشگاه برای ارتقا promote مهارت های دانش آموزان در این زمینه.

علاقه مندان برای تهیه و مطالعه کتاب “دیپلماسی بازی دیجیتال” می توانند نسخه الکترونیکی آن را از طریق فیدیبو بارگیری کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل