دو طلا، دو نقره و سه برنز حاصل تلاش کاراته کاهای ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دور این مسابقات که از جمعه اول مهرماه با حضور ۱۰۶۷ کاراته کا در شهر کوجالی ترکیه آغاز شده بود عصر امروز به پایان رسید و در بین ۱۲۷ کاراته کای ایران که در این مسابقات حضور داشتند، جایزه فقط هفت مورد پذیرفته شد، آن شهر ما شد. محمود نعمتی و مهدی خدابخشی دو مدال طلا، علی مسکینی و کتای تیمی دو مدال نقره، مهسا افشانا، مرتضی نعمتی و محمدرضا گیلانپور نیز سه مدال برنز کسب کردند.

محمد نعمتی که پیش از فینال گابریل مانیک از ایتالیا، مراد حاجی زاده از آذربایجان، لوگو هیم از فرانسه، موسی بلحمل از الجزایر، نوری عبدالسلام و عثمان عثمانلی از آذربایجان را شکست داد. وزن «فاروق ارسلان» از ترکیه یک بر صفر شد و طلا گرفت.

مهدی خدابخشی نیز در فینال وزن 84- کیلوگرم «حسن ارسلان» از ترکیه را 3 بر صفر شکست داد و دومین طلای ایران را از آن خود کرد. به اوجاناتان فروند از استرالیا، «جولیان نوبه» از هلند، «ملو گاشی» از کوزوو، «زاکی کانا» از مصر، «ایسا لردجوم» از فرانسه و «والری سونیخ» از اوکراین پیش از فینال. پ

علی مسکینی دیگر رقیب کشورمان نیز در فینال وزن 60- کیلوگرم مقابل بوراک اوزدمیر از ترکیه شکست خورد و نقره گرفت. در دیدار پایانی تیم بانوان، تیم ایران الف متشکل از زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی، سپیده امینی به مصاف تیم مصر رفت و با امتیاز 06/24 تا 54/24 ثانیه به مدال نقره دست یافت.

مرتضی نعمتی در وزن 67- کیلوگرم با پیروزی 4 بر صفر مقابل «چانگ شین» از چین تایپه به مدال برنز دست یافت. محمدرضا گیلانپور دیگر نماینده کاراته ایران نیز در دیدار رده بندی وزن 84- کیلوگرم با برتری 2 بر صفر مقابل “کلواری” از فنلاند به مدال برنز دست یافت.

در مسابقات کاتای انفرادی بانوان، مهسا افسانا در رقابت استیج به مصاف حدیثه جمال دیگر نماینده کشورمان رفت و با امتیاز 24.74 تا 24.46 ثانیه به مدال برنز دست یافت.

خروج از نسخه موبایل