دفاع رابرت مالی از تحریم رئیس و خبرنگاران صدا و سیما و توجیه آن

خبرنگاران | دفاع | صدا

دفاع رابرت مالی از تحریم رئیس و خبرنگاران صدا و سیما و توجیه آن

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه به وقت محلی گفت که دیروز به مقامات ارشد و کارمندان کلیدی رادیو و تلویزیون ایران دستور دادیم و گفت که این افراد به تلاش‌های جمهوری اسلامی برای نمایش وحشت خبرنگاران و انتشار اطلاعات نادرست کمک می‌کنند. انجام دادن.

رابرت مالی در ادامه توصیه های خود افزود: صدا و سیما اغلب اعترافات نقش خبرنگاران، دو ملیتی، فعالان و زندانیان سیاسی را منتشر می کنند. علی رضوانی و آمنه السادات ذبیح پور روی آنتن می روند. هر دو با اطلاعات ایران و سپاه همکاری کردند تا در تلویزیون ملی اعتراف کنند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه توصیه های خود گفت: از جمله کارهای ناپسند رضوانی، مصاحبه با روح الله زم، روزنامه نگار ایرانی مقیم خارج از کشور در سال 2020 بود که رضوانی ربوده و به زور به ایران بازگردانده شد و او را مجبور به “اعتراف” کردند. به جنایات ادعایی او

رابرت مالی بعداً گفت: در پایان همان سال مقامات ایرانی زم را به دلیل فعالیت های روزنامه نگاری او کشتند.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران سپس از گروه بهایی حمایت کرد و مدعی آزار و اذیت آنها شد.آمینه سادات ذبیح پور با انتشار مطلبی جعلی این گروه را متهم به نفوذ به دانشگاه ها – مهدکودک و انتشار کتاب داستان خود کرد.

رابرت مالی در ادامه توصیه های خود در خصوص تحریم رئیس صدا و سیما افزود: پیمان جبلی رئیس صدا و سیما نیز به دلیل نقش داشتن در فعالیت های سانسوری ایران از شهریور 1390 آزاد شد. رادیو به دستور شما اعترافات اجباری را پخش می کند. جبلی پیش از این به عنوان رئیس رادیو و تلویزیون خارج از کشور کار می کرد.

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، از ابتدای حوادث در ایران، تمرکز خود را بر مناقشه گذاشته و نقش خود را به ارائه‌دهنده و مدیر برنامه‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران با مقامات عالی تقلیل داده است. از دولت بایدن

آمریکا در ادامه جنگ مشترک خود علیه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد که به شش نفر از افراد حقیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله رئیس سازمان صدا و سیما دستور داده است. و بسیاری از روزنامه نگاران از این رسانه

بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، پیمان جبلی، محسن برمهانی، احمد نوروزی، یوسف پورانوری، آمنه السادات ذبیح پور و علی رضوانی در فهرست تحریم ها قرار گرفته اند.

دولت آمریکا در راستای اهداف خصمانه خود علیه دولت اسلامی ایران و پیشرفت کلی و جنگ اقتصادی علیه کشور ایران، تحریم هایی را به بهانه های مختلف اعمال می کند و شرکت ها و شرکت های آمریکایی مستقر در کشورهای ثالث را مجبور به تبعیت از آنها می کند.

“اداره تروریسم و ​​اطلاعات مالی” وزارت خزانه داری که در سال 2004 به عنوان یکی از آژانس های وزارت خزانه داری آمریکا تاسیس شد، آژانس طراحی این جنگ اقتصادی است که می گوید سیاست های وزارت خزانه داری آمریکا را اجرا می کند. دولت آمریکا برای مبارزه با تامین مالی تروریسم در سطح داخلی و بین المللی، تدوین و اجرای سیاست های ملی در رابطه با مبارزه با پولشویی و شبکه های تجاری تروریستی.

310310

خروج از نسخه موبایل