دستگاه‌های اجرایی ملایر در برپایی جشن‌های دهه ولایت همکاری کنند

معاون سیاسی فرمانداری ملایر: دستگاه‌های اجرایی ملایر در برپایی جشن‌های دهه ولایت همکاری کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به همکاری با ستاد غدیر و برپایی جشن‌های دهه ولایت هستند

به گزارش خبرنگار سلام دکتر از همدان «حسین فارسی» روز چهارشنبه ۷ تیرماه در گفتگویی خبری اظهار داشت: عید سعید غدیر خم به‌عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمانان و جشن ولایت حضرت علی (ع)، باید در سطح شهرستان ملایر باشکوه برگزار و عظمت و فضیلت آن تبیین شود.

وی واقعه‌ غدیر را نشانه‌ عظمت و جامعیت اسلام دانست و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، مسئله غدیر جزء مسائلی است که پرداختن به آن، به جامعه‌ اسلامی و به‌خصوص به مردم کمک می‌کند تا راه درست حرکت را گم نکنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر، تأکید کرد: در همین راستا باتوجه‌به تشکیل ستاد غدیر در دفتر امام‌جمعه ملایر، جهت اجرای منویات حجت‌الاسلام‌والمسلمین ارزنده امام‌جمعه محترم ملایر و پشتیبانی از این ستاد و برنامه‌های اجرایی، جلسه‌ای با مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه در فرمانداری ملایر تشکیل شد و «علیرضا باقری» مسئول ستاد اجرایی غدیر شهرستان ملایر نیز توضیحاتی در زمینه بزرگداشت عید غدیر جشن‌های ولایت ارائه کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا تأکید شد از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری برنامه‌هایی همچون برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فضاسازی شهر، جشن‌های مختلف و جشن محوری #عید_غدیر که در محوطه مسجد زبیده خاتون پارک سیفیه برگزار می‌شود؛ استفاده شود و همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها، همکاری و همراهی لازم را با ستاد غدیر شهرستان به عمل‌آورند.

فارسی یادآور شد: علاوه بر این پیاده‌روی خانوادگی ویژه دهه ولایت نیز روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از میدان نبوت تا پارک کوهسار و مجموعه جهان کوچک برگزار می‌شود و جوایز نفیسی نیز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مقرر شد در طول مسیر همایش پیاده‌روی، موکب‌هایی مستقر شود و دستگاه‌های فرهنگی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نسبت به برگزاری مسابقات مختلف با موضوع ولایت برگزار و اداره ورزش و جوانان از ظرفیت‌های هیئت‌های ورزشی استفاده کند.

فارسی همچنین بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت و ترافیک برنامه‌ها و جشن‌های غدیر به‌ویژه همایش پیاده‌روی خانوادگی تأکید کرد.

حسین بحیرایی

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل