دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در سال ۹۹ ابلاغ شد

دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در سال ۹۹ ابلاغ شد

معاون وزیر امور روستایی شهرداری ها و امور روستایی کشور اعلام کرد: به منظور اجرای آیین نامه اشتغال در شوراهای روستایی کشور و بر اساس مصوباتی که در ماه آوریل و ژوئن سال 2016 صورت گرفت ، شورای عالی دستورالعمل هایی در مورد نحوه تعیین حقوق و مزایای شوراهای روستایی صادر کرد.

به گزارش سلام دکتر ، در خلال اعلام این خبر ، سعید رضا جیندگیان افزود: به منظور ساماندهی و ساماندهی روش محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای روستائیان از جمله در همه زمان ها و زمانها ، ایجاد واحدی از رویه ها در این رابطه و دستورالعمل های نحوه تعیین حقوق و مزایای روستائیان در 16 ماده و یادداشت استانها ابلاغ شد. در سرتاسر کشور.

وی اظهار کرد: طبق تصمیم فروردین و خرداد شورای عالی کار ، حداقل دستمزد روزانه روستاییان از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه و 63680809 ریال از ابتدای تیرماه تا پایان سال ، مطلقاً 611809 ریال در روز است.

گنداجیان برای تغییر احترام به تجربه دهیاران برای بیش از یک سال تجربه دهیار ، امسال اعلام کرد: “از ابتدای امسال تاکنون دهیاران بیش از یک سال بر اساس شماره های ذکر شده در تصمیمات ثبت کرده است.” سالهای ذکر شده طبق سوابق این عزیزان محاسبه و محاسبه می شود. ذینفعان مزایای ذکر شده در بند (ج) ماده (112) قانون برنامه ششم توسعه ، امتیازات ایثار و کار در مناطق جنگی و جنگ زده در مناطق تحت پوشش ایثار فوق العاده از دیگر تغییرات مهم در دستورالعملهای تعیین حقوق و مزایای روستاییان به طور کلی است. 1399 که توسط گاندیگان ذکر شده است.

وی همچنین مصوبات شورای عالی کار درمورد میزان کمک هزینه خانواده و کمک هزینه خانواده را ملاک پرداخت مناطق روستایی دانست و اعلام کرد: کمک هزینه کالاهای مصرفی امسال 40،000،000 ریال و کمک هزینه مسکن 100،000،000 ریال اعلام می شود. تصمیم برای افزایش حقوق مسکن نرخ کار جدید خواهد بود.

گنداجیان افزود: به کلیه روستائیان کشور کمک های استثنایی از قبیل “مشاغل فوق العاده” و “مزایای سرپرستی” در سطح مدیریت و پرداخت روستاها اعطا می شود.

معاون وزیر امور روستایی شهرداری ها و امور روستایی افزود: عنوان ارزیابی عملکرد روستاها و پیشبرد عملیات عمرانی پس از تصویب دفتر امور روستایی و شوراهای استان قابل پرداخت است.

وی افزود: پاداش های تحصیلی نیز به روستائیانی که مجوزهای آموزشی برای دوره های مصوب مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی دریافت کرده اند ، محاسبه و پرداخت می شود.

همچنین معاون وزیر امور روستایی شهرداری ها و امور روستایی اعلام کرد: با در نظر گرفتن تغییراتی که به طور متوسط ​​ایجاد شده است ، دستمزد روستائیان در تمام مدت حدود یک میلیون تومان (بیش از 30 درصد) افزایش می یابد. البته ، جمعیت روستایی نیز متناسب با ساعات کاری از این افزایش بهره مند می شوند. در مورد مزایایی غیر از تصریح شده در این دستورالعمل ها ، قوانین و مقررات مندرج در قانون کار و تأمین اجتماعی اعمال می شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، ضمن آرزوی موفقیت برای همه اهالی روستا ، جیندگیان تأکید کرد: اجرای این دستورالعمل ها و نظارت کامل بر مفاد آنها در اختیار معاونان مهندسی عمران در استان های کشور است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید