اقتصادیکسب و کار سلامتی

در کابینت های سفید فقط از این 3 دستگیره استفاده کنید!

یکی از پرطرفدارترین انواع در چند سال اخیر، کابینت ‌هایگلاس سفید بوده و دلیلش هم این است که استفاده از هایگلاس سفید در طراحی، سبب افزایش روشنی و نور بخشی و همچنین حفظ سادگی و زیبایی آشپزخانه می‌شود.کابینت سفید‌ هایگلاس با دستگیره‌های خاکستری باریک و طراحی مدرن برای آشپزخونه بدون اپن. به سادگی و زیبایی همزمان طرح اجرا شده توجه کنید. استفاده از دستگیره‌های افقی خاکستری که در تطبیق کامل با طراحی کف آشپزخانه انتخاب شده است، هارمونی رنگی زیبایی ایجاد کرده است.کابینت هایگلاس سفید مات اجرا شده در تهران توسط یکی از کابینت‌سازهای عضو افرنگ. همان‌طور که در تصویر می‌بینید این آشپزخانه فاقد نور طبیعی است به همین خاطر استفاده از کابینت های‌گلاس سفید و عدم استفاده از دستگیره روکار انتخاب مناسبی برای این آشپزخانه است.

Use only these 3 handles in white cabinets

کابینت  سفید هایگلاس شیک سفید بدون دستگیره

کابینت سفید ‌هایگلاس شیک که با طراحی دیواره و سایر یراق آلات آشپزخانه هماهنگ است. عدم استفاده از دستگیره در این طرح سبب انسجام بیشتر و جذابیت در طراحی شده است. برای مدرن‌تر شدن کابینت آشپزخانه، یادتان باشد همیشه استفاده از یراق‌های مخصوص مانند اجاق گاز رومیزی الکتریکی و یا سینک و شیرآلات منطبق بر طراحی کابینت، بسیار ضروری است.

این آشپزخانه های‌گلاس سفید با جزیره کوچک توسط دکوراتور عضو افرنگ در تهران اجرا شده است. آشپزخانه‌ای کوچک با نورگیر طبیعی که بهترین انتخاب برای آن کابینت سفید هایگلاس بدون دستگیره روکار است. افرنگ با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید با جزیره در میان آن. در این طرح، به ترکیب رنگ کابینت ‌هایگلاس سفید و دیوار و کف آشپزخانه توجه کنید. در طراحی چنین فضایی می‌شود از کابینت ‌هایگلاس شیری رنگ  و یا هایگلاس سفید اکلیلی هم استفاده کرد.در این تصویر، کابینت هایگلاس سفید که توسط یکی از کابینت‌سازهای افرنگ اجرا شده است را مشاهده می‌کنید. استفاده از صفحه کابینت سفید و نورهای مخفی برای این آشپزخانه یک انتخاب هوشمندانه است.

کابینت ‌هایگلاس سفید در آشپزخانه‌ی مدرن بزرگ با اوپن. در این طراحی مدرن از دستگیره‌های فلزی براق و نوارهای ‌هایگلاس خاکستری، برای هماهنگی بیشتر با فضا استفاده شده است. تطبیق این چینش رنگ می‌تواند در نگاه اول هم، زیبایی خودش رو نشان دهد.کابینت سفید هایگلاس طراحی شده برای آشپزخانه‌ی بزرگ. طراحی جزیره سفید با صفحه‌ی ‌هایگلاس، به مدرنیته‌ی کار اضافه می‌کند. همچنین رنگ و درخشش هایگلاس سفید در این فضا سبب نورگیری بیشتر آشپزخانه می‌شود و انعکاس نور در محیط کلی فضا را دلبازتر می‌کند.

براقیت و درخشندگی از ویژگی‌های کابینت هایگلاس سفید می‌باشد که تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه دارد. سازنده این کابینت هایگلاس سفید یکی از کابینت‌سازهای افرنگ در قم است. در افرنگ از کیفیت و قیمت کابینت خودتون مطمئن باشین، چون ما کلی ضمانت برای شما در نظر گرفتیم و با شما قرارداد می‌بندیم.کابینت تمام سفید ‌هایگلاس طرح‌دار با طراحی ساده و چشم‌گیر در آشپزخانه‌ای با طراحی مدرن. استفاده از جک‌های داخلی به جای دستگیره‌های روکار، به تناسب فضا و زیبایی اثر اضافه می کند. همچنین وجود پنجره و نور طبیعی، در انعکاس با ‌هایگلاس سفید، فضای آشپزخانه را کاملاً دلباز کرده است.

جدیدترین کابینت ‌هایگلاس سفید با جزیره طرح‌دار از جنس کورین. در این طراحی به خاطر نورگیری طبیعی آشپزخانه، می‌شود از کابینت ‌هایگلاس سفید صدفی و یا سفید هم استفاده کرد. باید توجه داشته باشید که دستگیره‌های کابینت در صورت تغییر رنگ و طرح، باید متناسب با کار جدید، تغییر کنند.کابینت هایگلاس سفید با دستگیره‌ی استیل و هود استیل. یک کار شیک و مدرن برای آشپزخانه‌های دارای نورگیر طبیعی. در سبک مدرن، استفاده از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های روشن به خاطر اضافه کردن به سادگی و زیبایی کار، یک ویژگی معروف و جهانی است.

آشپزخانه هایگلاس سفید با طراحی مدرن به همراه دستگیره‌های سنترال که بخشی از طرح محسوب می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم هایگلاس، دیرتر کثیف شدن و راحت‌تر تمیز شدن آن است که سبب می‌شود با خیال راحت، از هایگلاس سفید و هایگلاس سفید اکلیلی استفاده کرد.کابینت ‌هایگلاس سفید براق در آشپزخانه‌ای با نور طبیعی عالی. بسیار مدرن، شیک، ساده و دلباز. استفاده از گرانیت برای سطح روی جزیره‌ی آشپزخانه، به درخشندگی نور و زیبایی کار افزوده و در کل یک کار زیبا در یک فضای دلباز را برای ما خلق کرده است.

کابینت های گلاس سفید ترکیب با قهوه ای یا طرح چوب

کابینت هایگلس سفید ترکیب با رنگ چوب. به هماهنگی ایجاد شده در طرح کف پوش و صفحه کابینت آشپزخانه دقت کنید. در چنین فضاهایی استفاده از کابینت ‌هایگلاس طرح‌دار و کابینت ‌هایگلاس رنگ صدفی در صورت طراحی هوشمندانه‌ی نور و یراق، زیبایی بی‌نظیری خلق خواهد کرد.

کابینت هایگلاس سفید ترکیب با رنگ چوب که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز افرنگ در تهران اجرا شده است. در این کابینت هایگلاس مدرن از دستگیره مخفی استفاده شده است.کابینت ‌هایگلاس سفید براق برای آشپزخانه‌ی مدرن با جزیره و اوپن. کابینت ‌هایگلاس سفید طرح‌دار نیز به خاطر طرح دیوار و استفاده از المان چوب در این طراحی قابل استفاده است. به هم سطح شدن دیوار با کابینت و فرورفتگی قسمت اجاق گاز دقت کنید. این چنین خلاقیت‌هایی در معماری مدرن بسیار معمول و البته زیبا است.

استفاده از رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگ مکمل در کنار کابینت هایگلاس سفید باعث زیبایی بیشتر این آشپزخانه شده. این کابینت هایگلاس سفید توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز افرنگ در تهران اجرا شده است. حتماً می‌دانید که افرنگ می‌تواند بهترین دکوراتورهای شهرتان را به شما معرفی کند! کابینت‌سازهایی که وارد سیستم افرنگ شده‌اند به صورت مداوم ارزیابی می‌شوند و نمونه‌کارها و نظرات مشتریان آن‌ها در صفحه شخصی‌شان در سایت افرنگ منتشر می‌شود. بنابراین دسترسی شما به سوابق طیف وسیعی از کابینت‌سازها، به راحتی در افرنگ فراهم شده است.دقت کرده‌اید وقتی از رنگ‌های قهوه‌ای یا رنگ چوب به عنوان رنگ مکمل کابینت ‌هایگلاس سفید استفاده می‌شود چقدر فضا را گرم‌تر نشان می‌دهد؟ برای دیدن مدل‌های بیشتر از این ترکیب رنگ، مطلب رو ببینید.

کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت ‌هایگلاس ترک سفید با صفحه کابینت مشکی که در کنتراست رنگ با لوازم آشپزخانه، کاملاً هماهنگ با کف آشپزخونه طراحی شده و فضا رو به یک آشپزخانه ی کاملاً مدرن تبدیل نموده. نور مخفی کار شده در زیر طبقه‌های فوقانی کابینت، تکمیل کننده ی زیبایی کار است. استفاده ی هوشمندانه از نور مخفی، تاثیر چشم گیری در به نما آوردن آشپزخونه داره که در حین طراحی نباید ازش غافل شد. هماهنگی بین رنگ مشکی وسایل آشپزخانه با کابینت هایگلاس سفید ترک باعث جذابیت بیشتر این آشپزخانه شده است.

کابینت های گلاس سفید صدفی

کابینت ‌هایگلاس سفید صدفی طراحی شده در آشپزخانه‌ای با نورگیر خوب. در این طرح هایگلاس سفید اکلیلی هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. عدم استفاده از دستگیره‌ی روکار، زیبایی اثر را دو چندان کرده است.کابینت ‌هایگلاس سفید در آشپزخانه با طراحی مدرن به همراه دستگیره‌های ساده‌ی استیل که به خاطر جنس و رنگ خود به زیباتر شدن هایگلاس سفید کمک می‌کند و کلیت کار تبدیل به یک آشپزخانه‌ی روشن و دلباز می‌شود. اگر مایلید آشپزخانه‌ی دلبازی داشته باشید، از هایگلاس سفید غافل نشوید.

آشپزخانه با کابینت ‌های گلاس سفید و صفحه کابینت و اوپن طرح‌دار از جنس کورین. این طراحی برای دلبازتر شدن آشپزخانه‌های کوچک بسیار بسیار مناسب است. در آشپزخانه‌های با سایز کوچک، استفاده از هایگلاس سفید یک انتخاب هوشمندانه است که سبب روشن‌تر شدن فضا می‌شود و کوچکی محیط را در خود پنهان می‌کند.کابینت ‌هایگلاس سفید مناسب برای آشپزخانه‌های با ابعاد مستطیل کشیده. در این طراحی به خاطر ترکیب رنگ کف و دیواره‌ها می‌شود از کابینت ‌هایگلاس صدفی و یا کابینت ‌هایگلاس سفید اکلیل‌دار هم استفاده کرد. که در آن صورت بهتر است در انتخاب و طراحی جزیره هم تجدید نظر شود.

کابینت ‌هایگلاس صدفی با اوپن طرح چوب. آشپزخانه‌ای شیک و مدرن با هماهنگی کامل فضا و کابینت. ترکیب زیبایی از طرح چوب و‌ هایگلاس سفید و مجدداً عدم استفاده از دستگیره و دو چندان شدن زیبایی کار را در این طرح شاهد هستیم.کابینت ‌هایگلاس سفید صدفی پرداخت شده با شیارهای زاویه که جایگزین دستگیره‌های روکار شدند. نور مخفی کار شده در زیر کابینت‌های بالایی، جهت تاثیرگذاری بیشتر استفاده از رنگ روشن کابینت است که در کارهایی نظیر این طرح، شدیداً توصیه می‌شود.

کابینت هایگلاس تمام سفید بالا را یکی از متخصصین افرنگ در تهران اجرا کرده است. استفاده از وسایل و اکسسوری‌های سفید در این آشپزخانه به بزرگنمایی فضا کمک کرده.کابینت با متریال ‌هایگلاس سفید در فضایی با ترکیب رنگ خنثی و دستگیره‌های ظریف و استیل که به هماهنگی کار و فضا کمک کرده است. بدنه‌ی این کار از جنس ام‌دی‌اف صابونی بوده و سطح رویی کار تماماً ‌هایگلاس کار شده. چنین فضایی پتانسیل داشتن یک در وسط آشپزخانه را هم دارد.

کابینت های گلاس سفید طوسی

کابینت هایگلاس سفید در آشپزخانه‌ای با طراحی مدرن و کنتراست رنگ قهوه‌ای سوخته و سفید. به هماهنگی رنگ‌ها و کف آشپزخانه توجه کنید. تنها همین نکته که این کابینت‌ها بدون دستگیره‌ی روکار طراحی شده‌اند، خود نیمی از عامل زیبایی این فضا است.

کابینت آشپزخانه ‌هایگلاس سفید طوسی فاقد دستگیره (دارای ) به همراه جزیره ی بزرگ. مناسب برای آشپزخانه‌های با ابعاد بزرگ و سلیقه‌های مدرن. استفاده از باکس‌های بزرگ‌تر و ایجاد طبقات داخلی در کابینت‌ها، در آشپزخانه‌های بزرگ، به جذابیت و شکوه کابینت‌ها و فضای آشپزخانه اضافه می کند.طرح کابینت ‌هایگلاس سفید جهت افزایش نور آشپزخانه‌ای که منبع نور طبیعی اندک و یا دور دارد. سطح براق و سفید ‌هایگلاس سبب افزایش نور محیط می‌شود و نتیجه‌ی کار، دلبازی بیشتر آشپزخانه است. برای صفحه کابینت از رنگ طوسی استفاده شده که ترکیب زیبایی را ایجاد کرده. برای مشاهده مدل‌های بیشتر از این ترکیب رنگ، مطلب را مطالعه کنید.

توضیحاتی در مورد باکس داخل کمد

در کل، باکس لباس داخل کمد برای سازماندهی بهتر لباس‌ها، جلوگیری از چروک شدن آن‌ها، و ایجاد یک نظم در کمد استفاده می‌شوند. این باکس‌ها ممکن است مختلف اندازه‌ها، جنس‌ها و طراحی‌ها داشته باشند، بنابراین می‌توانید با توجه به نیازهای خود، باکس مناسبی را انتخاب کنید. برخی از انواع باکس‌ها دارای درپوش، دسته‌ها یا قفل‌های جلوگیری از گرد و غبار و ورود هوا به داخل هستند.