در عصر غیبت کبری دم از امام زمان(عج) زدن هزینه دارد/ جرم حضرت زهرا(س) دفاع از امام زمانش بود

سلام دکتر/ قم این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه شب قدر ملکی است که می تواند عمر گذشته را جبران کند، گفت: امروز در زمان نیاز شدید عصر امام (ره) پول است و باید بپذیریم. و همیشه در راه امام مدارا کن.» بذار بخوریم

حجت الاسلام سید حسین آقامیری در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه شب های قدر شب های تلاوت قرآن است، گفت: تلاوت قرآن و مبعث پیامبر (ص) است. اوج نزول قرآنی خاتم الانبیاء زمانی به وجود آمد که نقشه ابلیس و طاغوت و کافران بر ضد آنان قیام کرد. زیرا آنها در مورد واقعیتی صحبت کردند که مردم تمایل دارند انجام دهند، نابود کردن شیطان و نوچه های او.

درست است و دشمن را می بینم که می گویند: وقتی هم پیمانان دیدند که با پیامبر (ص) دشمنی نمی کنند، به او گفتند که خدایت را بشارت ده و با بت های ما همنشینی نکن. ; اما پیامبر فرمود یکی از شعائر دینی من شکستن بت های او بود.

رئیس دانشگاه ادامه داد: خداوند در سوره حجرات می فرماید: مؤمن واقعی کسی است که به خدا و پیامبرش ایمان داشته باشد و در دلش شکی نباشد و در راه خدا با جان و جان جهاد کند. . . جامعه ای که به خدای واقعی اعتماد کند می داند که دشمنانی دارد.

آقای میری با اشاره به اینکه امشب مردی که در زندگی انعکاس دهنده حقیقت و وحدت بود کتک خورد، گفت: اگر انسان بخواهد زندگی خود را مستقیم ببیند باید ببیند آیا زندگی اش را دارد یا نه. دشمن است یا نه و اگر دشمنی ندارد باید در صحت گفتار و فعل شک کند.

وی با تاکید بر اینکه حقیقت شب های قدر، یافتن حضرت زهرا(س) است، گفت: گناه آن حضرت پاسداری از امام زمان خود و نشان دادن دین حق است. کاری کردند که در روزهای آخر حتی نمی توانست در آن بنشیند.

رئیس فرهنگستان اضافه کرد: امت عصر غیبت وقتی امام را می زند که ظاهر کامل برای او اتفاق بیفتد، بار جفا بر او جمع می شود و طبیعی است که امتی که می خواهد او را ترک کند به من رسیده است. بلیس دشمنان زیادی دارد.

آقامیری با بیان اینکه آنچه هر مؤمنی و در غیبت استوار ایستادگی می کند حضور در محضر امام است، گفت: چنین فردی به خاطر قیام امام باید بپذیرد که اسلام واقعی دشمن است. زمان (SAW) سیستم تاگوت را از بین می برد.

وی گفت: برای اینکه در مسیر امام باشیم باید مبارزه درونی داشته باشیم و ثمره آن مبارزه درونی است و دیگری مبارزه بیرونی، ثمره آن تجلی کامل امام است. سرها (عج). اگر کسى بخواهد در ظهور امام به طور کامل مؤثر باشد و از آن بهره مند شود، باید از حد تکرار در درون او فراتر رفته باشد.

این متکلم دانشگاهی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) در عین حال که مدیر دارایی درونی نیست و توسط روحیه اماره فردی کنترل می شود، به درد بیرونی امام زمان نمی خورد، خاطرنشان می کند: بزرگان به ما یاد می دهند. آن شب قدر، شب اصلاح است; در شب قدر همه حجاب ها بین خدا و بنده برداشته می شود، همه امکانات فراهم می شود. روز شکرگزاری در راه است، به این معنی که فصل تعطیلات در اوج است.

آقامیری با تاکید بر اینکه شب قدر ملکی است که می توان آن را برای زندگی بعدی جبران کرد، خاطرنشان کرد:

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل