رسانه عمومی

در اراضی عباس‌آباد چه خبر است؟

مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با تشریح برنامه‌های نوروزی این مجموعه، از بازدید حدود پنج هزار نفر از این جاذبه گردشگری تهران تا سوم فروردین‌ماه خبر داد؛ مقصد گردشگری که با پتانسیل‌هایش خیلی از مسافران و همشهریان را به سوی خو کشانده است.

به گزارش سلام دکتر، سارا میرزایی – مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد – درباره رویدادهای نوروزی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ‌ گفت:‌ ایستگاه‌های راهنمای گردشگران نوروز ۱۴۰۲ با عنوان «تهران دیدنی» با هدف میزبانی و معرفی بیشتر ظرفیت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و پایتخت در هفت نقطه پرتردد و سه مرکز «کتابخانه و موزه نادر ابراهیمی»، «گنبد مینا» و «اقیانوس پارک» از دوم فروردین ماه استقرار پیدا کرده است.

او با اشاره به بارندگی روزهای ابتدایی فروردین‌ماه، افزود: در روزهای ابتدایی سال نو که با برکت فراوان الهی شروع شد، باز هم شاهد حضور گردشگران در اراضی بودیم که از سوم فروردین ماه این حضور بیشتر و پرشورتر از روزهای قبل شد.

به گفته میرزایی، در دو روز گذشته حدود پنج‌هزار گردشگر از جاذبه‌های اراضی عباس‌آباد بازدید کردند.

آمار بازدید و برنامه نوروزی اراضی عباس‌آباد اعلام شد

مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با بیان این‌که ایستگاه‌های گردشگری تا ۱۲ فروردین ماه به فعالیت خود در اراضی ادامه می‌دهند، گفت: تورهای گردشگری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۴ برگزار می‌شود و ۱۷ راهنمای گردشگری به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، ژاپنی، اسپانیایی و کره‌ای،   قصه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری مناطق تهران را برای گردشگران داخلی و خارجی روایت می‌کنند.

میرزایی با اشاره به تعبیه ایستگاه‌های گردشگری در نقاط پرتردد عباس‌آباد، افزود: این ایستگاه‌ها در بوستان «آب و آتش»، «پل طبیعت»، «میدان مشاهیر»، خیابان سرو (روبروی ایستگاه مترو حقانی)، «گذر فرهنگ»، بوستان «بهشت مادران» و میدان ادبیات (روبروی باغ غذا) جانمایی شده‌اند تا با دراختیار قرار دادن نقشه و توضیحات منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خدمات مناسبی به شهروندان و گردشگران ارائه دهند.

آمار بازدید و برنامه نوروزی اراضی عباس‌آباد اعلام شد

او با بیان اینکه در سومین روز از تعطیلات نوروز، ۶۳ تورگردشگری به وسیله خودروی برقی برگزار شده است، ادامه داد: ۱۰ خودروی برقی برای تسهیل رفت و آمد معلولان، سالمندان و افراد کم‌توان نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در سوم فروردین ماه ۱۴ تور به صورت پیاده در اراضی عباس‌آباد انجام شده است. بیشتر گردشگران خارجی بازدیدکننده در این روز اهل کشورهای افغانستان، کره جنوبی و عراق بودند.

آمار بازدید و برنامه نوروزی اراضی عباس‌آباد اعلام شد

انتهای پیام