دردسرهای یک بازیگر بخاطر تشابه اسمی

بازی | بخاطر | دسر

دردسرهای یک بازیگر بخاطر تشابه اسمی

رضا یزدانی ، فیلمساز و بازیگر تلویزیون ، از داستان عشق خود در مورد شباهت انتخاب خود با افرادی که در زمینه موسیقی و کشتی فعالیت می کنند ، صحبت می کند.

به گزارش سلام دکتر ، به نقل از روابط عمومی برنامه ، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه “سلام تهران” ضمن تشریح فراز و نشیب بازیگری در شرایط قلبی ، شباهت نام و نام خانوادگی خود را با یک نوازنده و کشتی گیر

یزدانی گفت: همیشه اتفاق افتاده است که مردم مرا با این دو چهره مشهور در حوزه ورزش و هنرمند اشتباه بگیرند. به عنوان مثال ، یک بار در یک شبکه مجازی ، پیامی با محتوای زیر برای من ارسال شد: “شجاع برخیز ، زانو بزن ، تو باید طلا بگیری” ، که با آن متوجه می شوم که تماشاگران مرا به خاطر کشتی گمراه کرده اند. قهرمان رضا یزدانی
وی افزود: یکبار آقای فتحعلیان مرا به کنسرت دعوت کرد و لطف کرد و مرا به مهمانان معرفی کرد. در پایان برنامه ، دو جوان نزد من آمدند و گفتند دوست داریم یک کتاب به شما هدیه دهیم. در آن زمان ، من شرایط باز کردن کتاب را نداشتم ، اما وقتی کتاب را باز کردم ، نسخه ای خطی پیدا کردم که نشان می داد هر دو جوان مرا با خواننده رضا یزدانی اشتباه گرفته اند و نوشتن در “عشق” ما صدای شما هستیم. “

کرونا و هوس هایش

این بازیگر زن درباره سریال های “خواهر زندگی و مرد زندگی” و “پدر و پسر” تولید شده در مراحل سخت کرونا توضیح می دهد: تولید سریال “پدر و پسر” در روزهای اولیه کرونا اتفاق می افتد. مغز و این مجموعه در شرایط بسیار سخت کار می کند.

یزدانی همچنین توضیح داد: در سریال «خواهر زندگی و مرد زندگی» وضعیت بسیار خوب است. تمرین استفاده از ماسک فرموله شده است و ما با فضای مثبت تری در مورد تزریق کرونا و روشهای بهداشت فردی و گروهی روبرو هستیم.

زنده یاد مهرآوران حامی گروه است

وی با یادآوری خاطره مرحوم عزت الله مهرآوران که در سریال «خواهر زندگی و مرد زندگی» ایفای نقش می کرد ، گفت: بیا ، و ما عشقی را از دست می دهیم چاره ای نیست. این بازیگران همیشه از تیم حمایت می کنند.

این بازیگر به اولین ملاقات خود با عزت الله مهرآوران وفادار اشاره کرد و گفت: در سریال پدر و پسر ، اولین باری که به او سلام کردم ، او پاسخ خوبی داد و با اشتیاق و صمیمیت زیادی با من رفتار کرد. ما درباره تئاتر زیاد صحبت کردیم و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتیم. “آنها آن را به من دادند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون در خاتمه از شجاعت برخی بازیگران و بی کفایتی برخی دیگر گفت: این جبر اشتغال است و بنابراین ، این مورد نیز به سلیقه مخاطب مربوط می شود. باید دید که تماشاگران بیشتر چه کسانی را دوست دارند و آنتن را تقویت می کنند ، چه کسانی می توانند در زمین کمک کنند. بنابراین برخی سخت کار می کنند و برخی کمتر.

به گزارش سلام دکتر ، برنامه صبح تهران سلام محصول گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح اجرا می شود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل