اقتصادی

دانشگاه علمی کاربردی آزمون صلاحیت حرفه‌ای برگزار می‌کند

دانشگاه علمی کاربردی آزمون صلاحیت حرفه‌ای برگزار می‌کند

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری اولین آزمون‌های صلاحیت حرفه‌ای برای مشاغل معرفی شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سلام دکتر، دکتر محمد فتحیان ضمن اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: اولین آزمون های صلاحیت حرفه‌ای منطبق با سطوح آموزش های عالی در چهارچوب صلاحیت حرفه‌ای ملی، مصوب هیئت‌وزیران برای مشاغل معرفی شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور بعنوان کارفرما و دانشگاه جامع علمی کاربردی بعنوان مجری از امروز چهارشنبه ۱۴ خردادماه به مدت دو روز برگزار می‌شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این آزمون ها در ۱۶ رشته شغلی بوده و شرکت کنندگان در این آزمون از وزارت کشور، وزارت تعاون، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، سازمان امور اداری و استخدامی و نهاد ریاست جمهوری هستند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.