داستان های وحشتناک از زندگی هنرمندان خودشیفته

خودشیفتگی یا خودشیفتگی یک اختلال انسانی است که برخی از دانشمندان معتقدند برخی از مشهورترین هنرمندان از آن رنج برده اند.

داستان های هیولایی از زندگی بازیگران خودشیفته

به گزارش سلام دکتر، به نقل از الجزیره، سردرگمی زیادی در میان دانشمندان در قالب هنرمندان، موسیقیدانان، بازیگران و … وجود دارد.

به گفته یک دانشمند آمریکایی که رابطه بین خودشیفتگی و خلقت را بررسی کرده است، کسانی که خود را خلاق می دانند و استعداد هنری قابل توجهی دارند، نشانه هایی از خودشیفتگی دارند.

بر اساس اساطیر یونانی، نرگس جوان بسیار خوش تیپی بود که به همه افتخار می کرد. سرانجام به دلیل غرور و خودخواهی اش، توسط خدایان مجازات شد. نرگس را به دریاچه ای بردند و او را مجذوب تصویر خود کرد وقتی دید در آب در آنجا ماند تا مرد! توضیح نرگس به ما می گوید که شکی نیست کسانی که واقعاً یکدیگر را دوست دارند پایان خوشی دارند.

افراد مبتلا به خودشیفتگی خود را بی لک و لایق بهترین ها می دانند. آنها فکر می کنند افراد خاصی هستند که فقط با افراد خاصی نیاز به تعامل دارند. درک و اشتیاق آنها با دیگران محدود است.

تصویر زیر اثر کاراواجو، نقاش ایتالیایی، «نرگس» نام دارد. در این تصویر یک جوان خوش تیپ عکس خود را بیرون از آب نگه می دارد و داستان نرگس را به یاد می آورد. زمینه های نقاشی با رنگ های تیره پوشیده شده و رودخانه خودشیفته احاطه شده است.

«نرگس» اثر کاراواجو

ایان گیبسون نویسنده بیوگرافی سالوادور دالی درباره این عکاس سورئالیست معروف اسپانیایی می نویسد: دالی بسیار خودشیفته بود و حتی از آزار روانی والدینش لذت می برد. او معتقد است که شایسته بهترین پدر و مادر در جهان است. گیبسون همچنین گفت که دالی عکس یکی از عکس هایش را برای والدینش فرستاده و روی آن نوشته است که گاهی تف روی عکس مادرش می اندازد.

این امر پدر سالوادور دالی را بر آن داشت تا نامه ای تسلیت به دوستش، کارگردان لوئیس بوول بنویسد و از او بخواهد که سالوادور دالی را از داشتن هر کاری با او و همسرش (والدین سالوادور دالی) باز دارد و از مادرش مراقبت کند. .

پیکاسو نیز نقاش مشهوری است که از هرج و مرج نارسیس رنج می برد. در آغاز قرن بیست و یکم، مارینا پیکاسو، نوه پابلو پیکاسو، اولین عضو یک خانواده کاریکاتوریست معروف بود که آزار و شکنجه خانواده را به دلیل غرور و خودشیفتگی شدید پابلو پیکاسو افشا کرد.

پابلو پیکاسو هر چقدر هم که اطرافیانش عصبانی بودند از انجام هر کاری که او را خوشحال می کرد دریغ نمی کرد.

مارینا گفت: “هیچ یک از اعضا نمی توانند از شر این نابغه فاسد خلاص شوند.” شما برای نشان دادن هر یک از اعمال خود به خون نیاز دارید. خون پدرم، مادرم، برادرم، مادربزرگم و خون من. او به خون کسانی که او را دوست دارند نیاز دارد!

عکس پیکاسو

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل