خوش‌بینی تولیدکنندگان آلمانی به چشم‌انداز رشد در سال آینده

آلمان | آلمانی | آینده

به اعتقاد کارشناسان تولیدکنندگان آلمانی با احتیاط نسبت به چشم‌انداز رشد در سال آینده خوش‌بین هستند.

به گزارش سلام دکتر، نظرسنجی نشان داد که تولیدکنندگان آلمانی، سال را با توجه به این واقعیت که با کاهش تورم و مشکلات زنجیره تامین، سفارش‌ها همچنان به کاهش خود ادامه دادند، با چشم‌انداز روشن‌تری نسبت به سال پیش رو آغاز کردند.

شاخص نهایی مدیران خرید اس‌اندپی گلوبال برای بخش تولید که حدود یک پنجم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهد، از ۴۷.۱ ماه قبل به ۴۷.۳ در ژانویه افزایش یافت. این سومین ماه متوالی بهبود بود، اگرچه این روند صعودی در ژانویه اندکی از قدرت خود را از دست داد.

 شاخص مدیران خرید تولید آلمان از ماه جولای به زیر ۵۰ رسیده است که نشان‌دهنده کاهش فعالیت است. نظرسنجی رویترز از تحلیلگران به کاهش جزئی در ژانویه با برآورد ۴۷ اشاره کرده است.

فیل اسمیت، معاون اقتصادی درموسسه اس اندپی گلوبال Market Intelligence گفت: نگرانی‌های مداومی در مورد تصویر فعلی تقاضا در سراسر بخش وجود دارد اما کسب‌وکارها با خوش‌بینی محتاطانه پیش می‌روند.

اسمیت گفت: تولیدکنندگان آلمانی اکنون با احتیاط نسبت به چشم‌انداز رشد در سال آینده خوش‌بین هستند و شرکت‌های بیشتری انتظار افزایش تولید را نسبت به کاهش برای اولین‌بار از زمان حمله روسیه به اوکراین دارند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل