رسانه عمومی

خراسان رضوی در زمینه شهرک‌های غیردولتی جزو استان‌های برتر است

سلام دکتر/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: استان ما در زمینه شهرک‌های غیردولتی جزو سه استان اول کشور است.

جعفر فرشچی امروز ۱۶ تیر ماه، در مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی (صنعتی-صنفی) غیر دولتی پروفیل کاران در نزدیکی شهرک صنعتی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خراسان رضوی ۱۰ شهرک صنعتی غیردولتی باید ایجاد شود که بیش از ۹۷۵ هکتار مساحت دارد. بزرگترین شهرک صنعتی غیر دولتی سنگستان طوس و کوچکترین آن شهرک صنعتی غیر دولتی صنایع مزاحم است از این تعداد برای ۳ شهرک پروانه بهره برداری اخذ شده و زمین در دو شهرک در حال واگذاری است که برای بیش از ۷۳۴۰ نفر اشغال ایجاد می‌کند.در بخش اصناف هم ساخت ۵ شهرک صنعتی- صنفی در استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به تعداد صدور جواز تاسیس واحد صنعتی، پروانه‌های بهره برداری و اشتغال، خراسان رضوی یکی از استان‌های برخوردار در شهرک‌های صنفی است. همچنین استان ما در زمینه شهرک‌های غیردولتی جزو سه استان اول کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درباره احداث شهرک پوشاک در مشهد تصریح کرد: در نظر داریم تا در توسعه شهرک صنعتی کلات این شهرک ایجاد شود در همین راستا مطالعات اولیه آن انجام شده و در حال تملک و گزینه انتخاب زمین برای این شهرک هستیم.

انتهای پیام