«حکم» با روایت یک تهیه‌کننده مشهدی تئاتر از زندان روی صحنه می‌رود

سلام دکتر/ خراسان رضوی نمایش حاکم با عنوان تاریخچه خاطرات مسعود حکم آبادی روزنامه نگار و تهیه کننده تئاتر از زندان پنجشنبه 29 مرداد در تماشاخانه خورشید مشهد برگزار می شود.

نمایش حکم به نویسندگی سهند خیرآبادی، کارگردانی پویا قاضی و تهیه کنندگی مجتبی شفیعی روایتگر داستان و خاطرات واقعی مسعود حکم آبادی روزنامه نگار و تهیه کننده تئاتر است که مدتی را در زندان وکیل آباد مشهد گذرانده است.

این نمایش از پنجشنبه 30 مرداد ماه هر شب ساعت 20 در تماشاخانه خورشید واقع بین خیابان معلم 28 به روی صحنه می رود. و چهارراه دانشجویی

از بازیگران این نمایش می توان به مسعود حکم آبادی، مبینا سمیعی و بهادر اورعی اشاره کرد.

حکم آبادی در صفحه مجازی خود درباره این تئاتر نوشت:

از سهند خیرآبادی خواستم نمایشنامه ای برای کسانی که نمی دانند در زندان چه گذشت بنویسد و یادداشت های من را بنویسد. گفتی باشه کی بازی میکنه خودم را بسته ام… می خندد.

در پایان نقش یک دانش آموز را بازی کردم. کشیشی که می‌خواهد بین خانواده‌ها ریش سفید درست کند و صلح را به ارمغان بیاورد. یک زندانی آزاد شده وقایع خود از زمان دستگیری تا آزادی را بازگو می کند.

من بازیگر خوبی نیستم. به همین دلیل از پویا قاضی خواستم که گفت بهادر اورعی را بیاور تا دستم را بگیرد و مبینا سمیعی هم به جمع ما پیوست تا من روی صحنه تنها نباشم. پوستر زیبای ما توسط جواد علیخویان طراحی شده است. مهدی ضیاچمانی هم نورمون را طراحی کرد تا تیم برنده ما کامل باشد چون مجتبی شفیعی هم طراح ماست.

برای شما که ممکن است دوستان واقعی یا مجازی باشید، بعید است داستان نمایش جالب باشد…

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل