اقتصادی

حذف واردات غیرضرور الزام رشد تولید/ کیفیت تولید داخل را بالا ببرید

" مهار تورم، افزایش تولید" | استان گلستان | الزام

سلام دکتر/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال، گفت: برای تحقق این شعار باید واردات غیرضروری را حذف کنیم.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی استاندار و معاونین استاندار با تقدیر از اقدامات جهادی و بن بست شکن استاندار گلستان، اظهار کرد: توجه به داخل و ظرفیت های خوب بومی یکی از محسناتی بود که در دوره مدیریت ما به چشم می خورد.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توجه به تولید داخلی را سالهاست فریاد می زنند، افزود: حذف واردات کالاهایی که تولید باکیفیت داخلی آنها وجود دارد باید یکی از اولویت های شما باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت تولیدات داخلی، خاطرنشان کرد: این افزایش کیفیت باعث خواهد شد تا اقبال به تولیدات داخلی نیز افزایش یابد.

نورمفیدی گردشگری را یکی از صنعت های ثروت آفرین و توسعه بخش برای استان گلستان دانست و ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا در استان جاذبه ایجاد کنیم و از جاذبه‌های گردشگری موجود به نحو احسن استفاده کنیم.

وی بر پیگیری جدی تحقق طرح گردشگری آشوراده تاکید کرد و گفت: به هیچ وجه اجازه ندهید افراد مختلف در درون و بیرون استان بی‌دلیل و با بهانه های کاهی در مسیر این پروژه سنگ‌اندازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: من به شما می گویم که با قدرت کار کنید و من هم از شما حمایت خواهم کرد زیرا استان گلستان نیازمند تحول و توجه است.

نورمفیدی با تقدیر از انتصابات بومی در استان گلستان، اضافه کرد: از تلاش‌های شما در این بخش و اجرای تعهدات بخصوص درباره خلیج گرگان سپاسگزارم.

وی در پایان با اشاره به لزوم برخورد با مفسدان در تمام بخش‌ها گفت: با فساد مبارزه کنید و با مفسدین تعارف نداشته باشید زیرا فرقی نمی‌کند این فرد چه کسی است و به کجا وابسته است.

انتهای پیام