رسانه عمومی

حال هیچ کدام از دانش آموزان دبستان اندیشه زاهدان وخیم نیست/ ترخیص اکثر دانش آموزان

سلام دکتر/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۶ اسفند طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گزارش حالت تهوع تعدادی از دانش آموزان مدرسه ای در زاهدان اعلام شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با سلام دکتر افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: در مجموع  ۴۹ دانش آموز که دارای علائم خفیف حالت تهوع بودند توسط همکاران ما به بیمارستان علی بن ابی طالب علیه السلام زاهدان منتقل شدند.

وی بیان کرد: با وجود بروز حالت تهوع موردی از استفراغ در دانش آموزان وجود نداشت و خوشبختانه حال عمومی تمامی دانش آموزان نیز مطلوب است.

غزنوی افزود: تعداد ۶ نفر از دانش آموزان در همان دقایق ابتدایی از بیمارستان مرخص شدند و تا زمان انجام این مصاحبه تعداد ترخیص شدگان به ۴۶ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همه آزمایشات لازم از دانش آموزان انجام شده و تیم های کارشناسی نیز در حال بررسی علت بروز این علامت در دانش‌آموزان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث مشابه در سطح کشور و احتمال و پیش بینی وقوع این رویداد در زاهدان، آمادگی قبلی در بیمارستان ها و مراکز امدادی وجود داشت و به محض اطلاع مرکز اورژانس از بروز این علایم، دانش آموزان به بیمارستان، اعزام و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن  انجام شد.

انتهای پیام