رسانه عمومی

«جیم کری» روی پوستر جشنواره فیلم کن

پوستر هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن با عکسی از «جیم کری» با الهام از «نمایش ترومن» منتشر شد.

به گزارش سلام دکتر، پوستری از جشنواره فیلم کن 2022 با بازی «جیم کری» با الهام از فیلم «شوی ترومن» منتشر شد و او را در حال بالا رفتن از پله ها و لمس آسمان نشان می دهد.

جشنواره فیلم کن خبرنامه ای را برای رویداد سینمایی امسال منتشر کرده است: «بحران آب و هوا، فاجعه انسانی و درگیری نظامی توله سگ» دلایل متعددی برای نگرانی وجود دارد. همانطور که در سال‌های 1939 و 1946، جشنواره همچنین بر این باور قوی تاکید کرد که هنر و سینما مکانی است که در آن اندیشه و نوآوری اجتماعی تجلی می‌یابد. با این حال، جشنواره از همان ابتدا به تعهد خود وفادار است، همانطور که در بخش 1 قوانین آن آمده است: «هدف جشنواره بین‌المللی فیلم کن ارائه فیلم‌های باکیفیت در روحیه دوستی و همکاری بین‌المللی به نفع مردم است. سیر تحول سینمای هنر.”

نمایش ترومن پیتر ویر و اندرو نیکول (1998) نمایشی معاصر از غار افلاطون است و این سبک تفسیری بینندگان را تشویق می کند تا نه تنها رویایی بین واقعیت و بازنمایی آن، بلکه قدرت تخیل را نیز تجربه کنند. همانطور که ترومن هنگام بلند شدن از دروغ فرار کرد، جشنواره فیلم کن با بالا رفتن سلبریتی روی فرش قرمز، واقعیت بازیگران را در بدو ورود به سالن برای تماشاگران فاش کرد.

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن به صورت حضوری از 17 تا 28 می (17 تا 27 می) برگزار می شود.

انتهای پیام/