ثبت سفارش کتب درسی جاماندگان میان پایه از فردا

ثبت سفارش کتب درسی جاماندگان میان پایه از فردا

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و بازگشایی مدارس از تاریخ 6 سپتامبر برنامه ثبت نام از برنامه ها و توزیع کتاب را تغییر داد و اعلام کرد که بازماندگان ثبت نام در سطح متوسط ​​می توانند از فردا ، شنبه آغاز شوند. (11 آگوست) به سیستم مربوطه مراجعه کنید.

به گزارش سلام دکتر ، بر این اساس ، دانش آموزان دوره متوسطه که در مهلت مقرر ثبت نام درخواست کتاب درسی را ترک کرده اند می توانند از 11 تا 20 مرداد به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند و درخواست کتاب درسی را بصورت جداگانه یا گروهی ثبت کنند. کاردین

همچنین ، از تاریخ چهارم از ماوارد ، مهلت تعیین شده برای افرادی که باید به دلیل تکرار قانون یا تغییر رشته ، محل تحصیل یا زندگی ، دستورات کتاب درسی خود را اصلاح کنند ، ثبت نام برنامه خود را اصلاح کنند. این مهلت تا 2 سپتامبر است.

همچنین برنامه های فردی و گروهی برای ورود به مقاطع تحصیلی از جمله آمادگی ابتدایی (پیش دبستانی استثنایی) ، کلاس اول ، هفتم و دهم از دانش آموزان عادی و معمولی ضبط شده است که از 8 ژوئیه آغاز شده و تا 20 آگوست ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این ، کتاب های درسی برای کلیه دوره ها از منطقه تا مدرسه بین 11 آگوست و 5 سپتامبر توزیع می شود.

وزارت آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست كه هرچه سریعتر با توجه به فرصتهای باقیمانده كتاب درسی را ثبت و درخواست كنند تا این كتاب در زمان مناسب برای آنها فراهم شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید