تولید ۳ محصول فناورانه برای صرفه‌جویی در نیروی انسانی و هزینه‌های نگهبانی

توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است.

پژوهشگران مرکز فناوری رباتیک خیام مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور موفق به ساخت 3 محصول فناورانه در قالب سرویس «نگهبانیار» شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نیشابور، 3 محصول فنی جدید در زیرگروه برنامه جامع «نگهبانیار» به همت اساتید و دانشجویان عضو پایگاه فنی مرکز رباتیک خیام طراحی شد. واقع در مرکز رشد گروه های فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور.

محصولات تولید شده شامل ویژگی DogWatcher است که از طبیعت و نحوه کار سگ های نگهبان الهام گرفته شده و بازدیدکنندگان را می شناسد. دو قسمت Screen Guard هویت افرادی را که از مقابل دوربین عبور می کنند شناسایی و ثبت می کند و ویژگی خاص این محصول قابلیت شناسایی افراد در بین 10000 نفر با سرعت بسیار بالا است. سه ویژگی CrimeDetection Guardian افراد مشکوک را با استفاده از ویژگی های رفتاری شناسایی می کند.

تولید این سه محصول (گارد) تاثیر بسزایی در امنیت فیزیکی و نگهبانی سازمان ها و دستگاه ها خواهد داشت و باعث صرفه جویی در نیروی انسانی و هزینه های نگهبانی و رویه ها می شود.

گروه تحقیقاتی فنی رباتیک خیام که دارای اعضای قوی علمی و اجرایی می باشد، نقش و تلاش ویژه ای برای تولید و توسعه محصولات خود داشته و محصولات مفید و جدید و مهمی را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل