توضیحات رئیس صداوسیما درباره حق پخش فوتبال ها و گفت وگو با مقامات عالی کشور

رئیس صدا و سیما از مذاکره با سازمان ورزش بر سر حق میزبانی فوتبال لیگ برتر خبر داد. پیمان جبلی همچنین درباره مصاحبه تلویزیونی اخیر با رئیس جمهور که انتقاداتی را در مورد نحوه رسیدگی به سوالات و مطالبات مردم به دنبال داشت، اظهار نظر کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جشن روز دانشجو در گفت وگو با سلام دکتر، در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای پخش بازی های لیگ برتر و مذاکره با لیگ ورزش و جوانان دارد؟ وی تصریح کرد: با وزیر ورزش به توافق رسیده ایم که برای یافتن راه حل مناسب از این طریق مذاکره کنیم تا بتوانیم به راه حل برسیم و حق انتشار آن سهم خود را داشته باشیم و به ورزش تقسیم شود. ما معتقدیم هم ورزش از پخش و برنامه های ورزشی سود می برد و هم پخش از پخش ورزش. این یک سود متقابل است که هر دو دریافت می کنیم. بنابراین یافتن یک فرمول مشترک چندان دشوار نیست. با وزیر ورزش توافق کرده ایم که بنشینیم و انشاءالله چاره اندیشی کنیم.

جبلی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا صداوسیما ایده ای برای حقیقت و ارتباط چالش برانگیز دارد؟ وی گفت: سامانه گفت و گوی متمرکز بر اساس انضباط رادیویی طراحی خواهیم کرد. از آنجایی که ما به بررسی صادقانه همراه با راه حل ها نیاز داریم، این بررسی ها به ما کمک می کند تا با راه حل ها دقیق، شفاف و صادق باشیم. بنابراین ما در صداوسیما این فرصت را خواهیم داشت که نقدها و راهکارها را بشنویم.

رئیس صداوسیما در خصوص رشته کار تلویزیونی در گفت و گوی اخیر با رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا موضوع با چالش های بیشتری پیش خواهد آمد؟ وی گفت: امیدواریم در بحث های آتی، شرکت رسانه ای نخست وزیر با همکاری صدا و سیما بتواند نقش موثرتری در ارتباط با مردم و درخواست از کارکنان و مصاحبه های صادقانه با کیفیت بالا داشته باشد. مقامات دولتی در کشور».

پیمان جبلی که به مناسبت روز دانشجو با نمایندگان گروه های دانشجویی، نشریات و دانش آموزان دبیرستانی دانشگاه صدا و سیما دیدار و گفتگو کرد، در خصوص سوالات دانشجویان از صدا و سیما بیان کرد: ارائه راهکارهای تبدیلی علاوه بر سوالات؛ یعنی یک سوال دو طرفه است. دانشجو از ما خواست، ما هم از دانشجو خواستیم به ما کمک کند و این گروه را در دفتر کار ایستادیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل